Besteld: O3 Elegance BL Combi 1.4TSi

Pendragon

Donateur
Zonde man een superb moet je nooit weg doen! En inruil?? Krijg je nooit genoeg toch?
Kon je hem niet beter particulier verkopen?

Ik ben geen fan van particulier verkopen. Al eens gedaan. Krijg je weer gezeur achteraf als ze vinden dat er wat mis is of zo. Keus is ook gedaan omdat vrouwlief de superb te groot vind. En inruil, ach nooit genoeg. Beetje wel, maar ik vind het prima zo. Ze hebben me een goede deal geboden, dus totaalplaatje is wat voor mij telt.

s-line

Forumguru
Je schroefset past waarschijnlijk ook op de octavia mits je geen vaste achteras hebt!
In Ede zei je nog dat je de witte superb toch wel gaaf vond!:pieker:;)
Natuurlijk mag je geen fan zijn van wit maar een witte octavia zoals @Miez1 gaat toch wel boven alle "race blauwe" die kleur is toch jammer genoeg wel te grabbel gegooid bij Skoda! Imo hoort dit echt op een RS.
Maar in ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe bolide en wachten duurt altijd te lang op je nieuwe auto!:D

• Leuk
Waarderingen: Mk4

Pendragon

Donateur
Je schroefset past waarschijnlijk ook op de octavia mits je geen vaste achteras hebt!
In Ede zei je nog dat je de witte superb toch wel gaaf vond!:pieker:;)
Natuurlijk mag je geen fan zijn van wit maar een witte octavia zoals @Miez1 gaat toch wel boven alle "race blauwe" die kleur is toch jammer genoeg wel te grabbel gegooid bij Skoda! Imo hoort dit echt op een RS.
Maar in ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe bolide en wachten duurt altijd te lang op je nieuwe auto!:D

Klopt hoor, ik vind die Superb met de blause tinten zoals je hem had een uitzondering, maar in het algemeen vind ik witte auto's niet mooi (en gelukkig mijn vrouw ook niet :) ). Ik begrijp je punt over race blue, maar dat is de kleur die ik altijd al wilde, maar nooit kon krijgen vanwege de RS en in mijn ogen bij de Octavia de mooiste kleur (mijn smaak) en te grabbel gegooid is het wel een beetje, daar heb je gelijk in, maar dat zal mij verder een biet zijn, ik ben blij dat ik die kleur nu kan krijgen ;)

EdK

Forumguru
Eingenlijk niets! Heb nu alweer spijt,waarschijnlijk grote miskoop, maar ga proberen er toch maar iets leuks van te maken! Al zal dat niet meevallen! :nailbiting: :ot::koffie:
Ach je hebt in iedergeval een uitdaging voor dit jaar.............toch....?

Antera

Donateur
De O3 die nu besteld is heeft een starre achteras dus gaat het achter zeker niet passen. Daarnaast aan de voorzijde zijn de fusee's veranderd maar weet niet of dat enig invloed zal hebben op de hoogte instelling. Daarnaast moet de dikte van de veerpoot dan vergeleken worden ook of deze dezelfde maten hebben aangezien ook voor de o3 2 diameters gebruikte worden

micky

Forumguru
gaat toch wel boven alle "race blauwe" die kleur is toch jammer genoeg wel te grabbel gegooid bij Skoda! Imo hoort dit echt op een RS.

Helemaal mee eens, net als Gemini velgen en verlaging, afgevlakt stuur met schakelflippers en rode remklauwen op een 1.6TDI, het zou echt verboden moeten worden:deuk::uitlachen:

Pendragon

Donateur
De O3 die nu besteld is heeft een starre achteras dus gaat het achter zeker niet passen. Daarnaast aan de voorzijde zijn de fusee's veranderd maar weet niet of dat enig invloed zal hebben op de hoogte instelling. Daarnaast moet de dikte van de veerpoot dan vergeleken worden ook of deze dezelfde maten hebben aangezien ook voor de o3 2 diameters gebruikte worden

Ik snap hem....laat maar :D Ik kom wel langs voor een Eibach set bij de nieuwe auto.

Bovenaan Onderaan