Blauwe haai....vlak onder de kust in de vrije natuur!

EdK

Forumguru
Haai een aanrijding gehad ?? Of moeten we aanvaring zeggen ??
Was t dan toch een guppie met tanden...

Maar goed de rust is terug gekeerd hier op het forum...:deuk::deuk:

B.Stuurder

Forumguru
Bedankt voor de belangstelling!
Vanmiddag de sleutels in ontvangst mogen nemen en dat rijdt geweldig. Nog niet boven de 4000 toeren geweest, maar dat was ook nergens voor nodig hahaha.
Toch wel weer een stuk beter dan de Renault hoor, zeg ik eerlijk. De afwerking en het rijden. Ook het verlaagde onderstel met de brede wielen helpt. Het rijdt echt superstrak en toch met comfort. Hele korte ribbels voel je wel en de bodemspeling is wat kleiner dan ik gewend ben. :D. Verder dacht ik op gegeven moment aan spoorvorming, maar dat bleek de lane assist te zijn haha.

Maar het mooiste moment was het gezicht van mijn jongste zoon, die het interieur met de haai zag toen ik zei: "Kijk, dat heb ik speciaal voor jou laten maken, elke keer als je die haai ziet, weet je dat ik van je hou. Zo is het ook een beetje jouw auto."
De oudste zal waarschijnlijk wel rijden in deze auto, maar de jongste redt dat niet, vandaar.
Het leest misschien als iets afgezaagds, maar voor mij betekent het veel. Ik ben veel aan het werk en hiervoor doe je het allemaal wat mij betreft.

Hier onder wat impressies van vanmiddag, ik nam de sleutel in ontvangst van @JoostPels van Skoda Van Beynum in Gouda. Hij heeft alles geregeld zoals gevraagd, zelfs de LED verlichting in de stadlichten, kentekenverlichting en spiegelverlichting. Het stond trouwens ramvol af te leveren auto's, dus hij zal wel wat goed doen denk ik dan.
Ik zal morgen wat meer foto's maken.

image.jpg image.jpg image.jpg
image.jpeg

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan