Tsja maar zijn zoontje des te meer !!!alleen de haai kan mij niet bekoren.
Mij niet haha, dat is zijn of haar probleem. Overigens heeft de haai een verhaal voor mij en voorlopig rijd ik er de eerstkomende 5 jaar in. Maar of ik een auto zou kopen met een logo dat mij niks zegt?Leuke auto geworden,alleen de haai kan mij niet bekoren. En ik ben benieuwd wat de volgende eigenaar,na jou er van zal vinden.
Er zijn grenzen.....Kan, maar dan nog.....
Maar goed dat ie geen dochter heeft die van Mega Mindy houd!
Denk dat je wat berichten terug moet lezen.....Kan, maar dan nog.....
Mij niet haha, dat is zijn of haar probleem. Overigens heeft de haai een verhaal voor mij en voorlopig rijd ik er de eerstkomende 5 jaar in. Maar of ik een auto zou kopen met een logo dat mij niks zegt?
Ovverigens is het deel waar het logo in zit vrij gemakkelijk te vervangen, het is 1 stuk in de voorstoelen en ook achter is het een los deel.
Hier 2 fototjes met de milotec stukjes eronder, montage was 5min
De look bevalt me, maar ik had ze graag wat meer real laten uitkomen, dus twijfel over een chroom laagje erover of zwart metalic
Alleen zijn ze niet in chroom verkrijgbaar helaasZou ook voor chroom kiezen, veel mooier!
Ik zit net de foto's te bekijken. Ik denk dat als je ze zwart maakt dan zie je ze niet meer?
Er is 1 lak waar ik van weet die echt chroom benadert en dat is Alclad lak, chroom. Maar ook die moet je polijsten na het aanbrengen om te laten glimmen.
Het is de enige laklijn die ik ken die metalen echt benaderd. Chroom lijkt ook echt chroom na polijsten, met een 2 componenten blanco glanslak gaat het jaren mee. Het gaat om de laatste laag uiteindelijk, waarbij ik van tevoren niet kan garanderen wat het resultaat is uiteraard.Je zou ze blackchrome kunnen laten spuiten, komt tenminste een beetje in de buurt van Chrome.
Ik denk dat dat die chromeverf niet geschikt is om in weer en wind te gebruiken. Dat is echt voor modelbouw.
Sorry ik loop nog niet zo lang mee en heb al helemaal geen verstand van verf/lak...
ik je link bekijk, is Alclad daar niets meer dan een merknaam, maar heeft het weinig of niets met het materiaal alclad te maken. Als je goud als merknaam gebruikt om zand te verkopen, dan betekent dat nog niet dat je voor 1€/kg goud koopt bij die firma. (is maar een verzonnen voorbeeld om duidelijk te maken dat alclad en de betreffende lak nie