Verwacht je dan zoveel ergenis puntjes die je dan gaat opnoemen ?Als ik rijd hoop ik nog beter te kunnen helpen
Dan istie dus slecht gedresseerd...ben gebeten in me nek door een haai
3 januari om 14.00 uur mag de Blauwe Haai het ruime sop kiezen.
die wielen bedoel je?WoW ziet er prachtig uit, zouden ze er standaard moeten opzetten
Mag ik dan de fles champagne ertegen knallen net voor het ter water laten ?3 januari om 14.00 uur mag de Blauwe Haai het ruime sop kiezen.
haha, jij wel Philippe.Mag ik dan de fles champagne ertegen knallen net voor het ter water laten ?
Zit net naar meer detail te kijken...... maar ik mis wat ......
waarin ??
in de armsteun en middelste zetel achterin !!
Wat ??
nee geen haai dat zou te overdadig worden, maar een blauw stikseltje had het wel afgemaakt.....
affijn levertijd word verschoven van 3 naar 13januari 2017 ivm vernieuwen stiksels en opnieuw spuiten logo's
Hoor ik wel vaker als ze met der korte beentjes achter me aanholt.....Ik kan je niet volgen.
Dat is de reden van de kleurkeuze ook, de kleuren die al in de auto aanwezig zijn in de bekleding terugbrengen. Geen groene auto met rode bekleding en bruine armsteunen zal ik maar zeggen.Ik vind het juist wel mooi zo achterin. Less is more, zeker bij dit soort zaken. In de eenvoud toont zich de meester. Enz enz
Hmmm, scheelt weer een ritje heen, kan het inrijden meteen beginnen!Want anders verslaap je je nog en staat de dealer bij je voor de deur omdat hij er toch de 3e vanaf wil...