Blauwe haai....vlak onder de kust in de vrije natuur!

EdK

Forumguru
Het zal wel een stuk rustiger hier worden vanaf moment dat je met die haai op weg bent.....
Of die klojo van laatst moet het nu wel goed doen als laatst.....
Dan kun je weer 9 maanden wachten.....:deuk:

B.Stuurder

Forumguru
Geen sarcasme is @EdK vreemd :laugh:
Maar is actief deelnemen aan dit forum not done? Als ik rijd hoop ik nog beter te kunnen helpen hier. Moet het wel gezellig blijven natuurlijk. :pieker:

EdK

Forumguru
Als ik rijd hoop ik nog beter te kunnen helpen
Verwacht je dan zoveel ergenis puntjes die je dan gaat opnoemen ?
Zoals me reserve is meer dan opgegeven
Me ramen condenseren niet aan binnenzijde.
De lucht blijft in mijne banden zitten...

Tsja daar hebben we al topics van vol hoor.....

Wat wel een leuk topic voor je zou zijn is " ben gebeten in me nek door een haai " :D

Cordoba

Forumguru
3 januari om 14.00 uur mag de Blauwe Haai het ruime sop kiezen. :yeehaa:

Ik mag hopen dat ie dan op regenbanden staat? Voorlopig ziet het er netjes uit, en met dat weer vandaag (moest vanmorgen aangevroren mist van mijn ramen krabben toen ik ging werken), is het geen wonder dat ze het leer niet op temperatuur geföhnt krijgen met de ramen open.

EdK

Forumguru
Zit net naar meer detail te kijken...... maar ik mis wat ......
waarin ??
in de armsteun en middelste zetel achterin !!
Wat ??

nee geen haai dat zou te overdadig worden, maar een blauw stikseltje had het wel afgemaakt.....

affijn levertijd word verschoven van 3 naar 13januari 2017 ivm vernieuwen stiksels en opnieuw spuiten logo's

B.Stuurder

Forumguru
Zit net naar meer detail te kijken...... maar ik mis wat ......
waarin ??
in de armsteun en middelste zetel achterin !!
Wat ??

nee geen haai dat zou te overdadig worden, maar een blauw stikseltje had het wel afgemaakt.....

affijn levertijd word verschoven van 3 naar 13januari 2017 ivm vernieuwen stiksels en opnieuw spuiten logo's

Ik kan je niet volgen. De armsteun achterin denk ik, maar alsik daar blauw stiksel in zou laten zetten, dan denk ik niet dat dat het geheel rustiger maakt. Er is ook geen stiksel daar? Bij de RS trim is daar volgens mij ook geen gekleurd stiksel gebruikt. overigens is tussen de zitplaatsen wel blauw stiksel gebruikt maar dat is niet goed zichtbaar. Ik heb ook diamond stitching overwogen maar ook te druk.

De logo's zijn vast wel strak maar de laatste foto's zijn slecht.

EdK

Forumguru
Ik kan je niet volgen.
Hoor ik wel vaker als ze met der korte beentjes achter me aanholt.....

Maar goed mbt stiksels, op foto's kan t wel eens anders overkomen dan in werkelijkheid.
En dan komt de factor mens en smaak ook nog eens om de hoek kijken....
Ja dat is de moeilijkste factor...

Maar goed ik hoop dat je nog een beetje slaapt de aankomende dagen tot de 3e januari.
Want anders verslaap je je nog en staat de dealer bij je voor de deur omdat hij er toch de 3e vanaf wil...:deuk:

B.Stuurder

Forumguru
Ik vind het juist wel mooi zo achterin. Less is more, zeker bij dit soort zaken. In de eenvoud toont zich de meester. Enz enz
Dat is de reden van de kleurkeuze ook, de kleuren die al in de auto aanwezig zijn in de bekleding terugbrengen. Geen groene auto met rode bekleding en bruine armsteunen zal ik maar zeggen.

B.Stuurder

Forumguru
overigens was de dealer erg kritisch met betrekking tot mijn keuze qua bekleding, maar nu hij het "in real life" ziet, is hij toch wel van mening dat het erg mooi staat. Ik ben zelf dus ook benieuwd hoe het in het echt toont. Ik wilde iets gewaagdst en dat is zeker gelukt denk ik, nu nog kijken of het te pruimen is.:laugh:

Bovenaan Onderaan