Blauwe haai....vlak onder de kust in de vrije natuur!

B.Stuurder

Forumguru
@Rosinfield steeds meer mensen denken als jij, eigenlijk goed vind ik, maar toch kan ik me niet brengen tot die levensstijl. Mijn verstand zegt doen, maar de rest van mijn wezen laat zich nog niet overtuigen. Thomas van Autogefuhl is ook veganist en hij noemt in iedere review lederen bekleding "animal skin". Met hem heb ik wel al eens een discussie gehad over dit onderwerp, maar ook toen kon ik niet afstappen van mijn oerdriften zullen we het maar noemen.
Het is sowieso curieus dat we een varken als huisdier kunnen hebben en deze te zijner tijd laten inslapen door een dierenarts, terwijl we aan de andere kant lekker een karbonade zitten te eten. We zien onszelf wel als hoog ontwikkeld, maar we hebben toch altijd nog last van ons innerlijke dierlijke wezen op sommige momenten.
Maar laten we dit onderwerp eens persoonlijk bespreken @Rosinfield en niet in dit topic verder. Ik denk namelijk dat wij een leuke boom op kunnen zetten.

Rosinfield

† In Memoriam
@B.Stuurder: dat lijkt me inderdaad, als ik zo je reactie lees; een verademing vergeleken met de helaas vele uitgekauwde drogredeneringen, voortkomend uit de behoefte tot zelf rechtvaardiging, waarmee je als veganist voortdurend wordt geconfronteerd en waarbij je het telkens maar weer moet weten op te brengen geduldig en beleefd te antwoorden alsof je ze voor het eerst hoort ;) Dus wat mij betreft gaan we dat zeker doen, die boom! Overigens dateert dit inzicht bij mij ook pas van na mijn 60e. Maar het is hiermee zoals de bekende in Amsterdam Betondorp geboren filosoof J.C. ooit zei: "je ziet het pas als je het door hebt"

Canon-Eye

Forumguru
Ik zit gewoon niet zo lekker op leer, dus ik heb al helemáál niet de behoefte om daar extra geld aan uit te te geven. Is dat ook een goeie reden?
Mijn met leer beklede stuurwiel vind ik dan weer wél prettig overigens... :jaja:

B.Stuurder

Forumguru
Ik zit gewoon niet zo lekker op leer, dus ik heb al helemáál niet de behoefte om daar extra geld aan uit te te geven. Is dat ook een goeie reden?
Mijn met leer beklede stuurwiel vind ik dan weer wél prettig overigens... :jaja:
zoals ik niet lekker zit op stof, zoals ik zei, ieder het zijne. En een plastic stuur krijg ik kippenvel van, vreselijk.

oco1979

Forumguru
ik ben altijd voorstander als je iets verbied voor eender welke reden dat je alternatief moet aanbieden,want alles verbieden is één ding,de rest is wat anders.
Elk zijn ding en mening over iets.

Dat leer,hoeveel van OEM leer is nog echt leer.

Bael

Forumguru
Weer wat foto's binnen, de haai staat nu nog in Amsterdam. De chromen lijsten zijn gestolen zo te zien, echt Amsterdam!
Ik twijfel nog, wel of geen spacers achter?

Even een vraag, ik zie hier foto's van je wagen dat hij ergens in Amsterdam staat, en nog andere leden weten ook hoever hun wagen staat ivm productie, gaan jullie hiervoor steeds naar de dealer of kan je dat op internet opvolgen.
En trouwens de foto's zien er al veelbelovend uit vn je wagen :)

B.Stuurder

Forumguru
Gewoon overal bovenop blijven zitten. De auto staat nu in Amsterdam, waar het interieur wordt ingebouwd. Aangezien ik zelf afspraken heb gemaakt met Alba (de inbouwer) onderhoud ik ook contact met hen.
Voor zover ik weet kun je in Nederland niet je auto volgen op internet.

Bovenaan Onderaan