B.Stuurder
Forumguru
@Rosinfield steeds meer mensen denken als jij, eigenlijk goed vind ik, maar toch kan ik me niet brengen tot die levensstijl. Mijn verstand zegt doen, maar de rest van mijn wezen laat zich nog niet overtuigen. Thomas van Autogefuhl is ook veganist en hij noemt in iedere review lederen bekleding "animal skin". Met hem heb ik wel al eens een discussie gehad over dit onderwerp, maar ook toen kon ik niet afstappen van mijn oerdriften zullen we het maar noemen.
Het is sowieso curieus dat we een varken als huisdier kunnen hebben en deze te zijner tijd laten inslapen door een dierenarts, terwijl we aan de andere kant lekker een karbonade zitten te eten. We zien onszelf wel als hoog ontwikkeld, maar we hebben toch altijd nog last van ons innerlijke dierlijke wezen op sommige momenten.
Maar laten we dit onderwerp eens persoonlijk bespreken @Rosinfield en niet in dit topic verder. Ik denk namelijk dat wij een leuke boom op kunnen zetten.
Het is sowieso curieus dat we een varken als huisdier kunnen hebben en deze te zijner tijd laten inslapen door een dierenarts, terwijl we aan de andere kant lekker een karbonade zitten te eten. We zien onszelf wel als hoog ontwikkeld, maar we hebben toch altijd nog last van ons innerlijke dierlijke wezen op sommige momenten.
Maar laten we dit onderwerp eens persoonlijk bespreken @Rosinfield en niet in dit topic verder. Ik denk namelijk dat wij een leuke boom op kunnen zetten.