Cordoba
Forumguru
... Ik wilde iets gewaagdst en dat is zeker gelukt denk ik, nu nog kijken of het te pruimen is.
Had je dan niet beter een bekleding van tabaksblad kunnen nemen?
... Ik wilde iets gewaagdst en dat is zeker gelukt denk ik, nu nog kijken of het te pruimen is.
die wielen bedoel je?
Aha, ik dacht omdat jij ook 19" hebt en daarmee bij mij onder de categorie "liefhebbers" valt en dit interieur voor velen een stap te ver zal zijn omdat de meesten liever een anoniem zwart interieur willenNee het interieur, waarmee ik nu niet bedoel dat ik je velgen niet mooi vind hè
Aha, ik dacht omdat jij ook 19" hebt en daarmee bij mij onder de categorie "liefhebbers" valt en dit interieur voor velen een stap te ver zal zijn omdat de meesten liever een anoniem zwart interieur willen
Welke wielen zijn het eigenlijk, had je al eens een plaatje gepost?
Hij word geleverd op de standaard 17" met winterbanden erop, wou er geen extra geld aan de originele velgen geven omdat er toch andere opkomen. Een stap te ver zou ik zeker niet zeggen integendeel je hebt meteen een unieke Octavia daar zit ik dan met mijn origineel zwart leder haha!
Van velgen keuze ben ik er nog niet helemaal uit, het word al zeker Japan racing dat wel maar twijfel nog tussen 3 modellen mss kan er hier iemand helpen
1
http://www.rallyshop.ee/shop/japan-racing-jr22/
2
https://www.flickr.com/photos/127660436@N02/15815972448
3
http://www.jdmdistro.com/shop/20-wheels/jr-wheels-jr-18-20/ Even naar onder scrollen zie je wat fotos op wagens.
nu zit ik eig met nog een vraag was van plan om er een nieuw toppic over te openen maar kan het hier ook maar vragen zyn er hier al leden die ervaring hebben met velgen op een O3 19" voor de breedte 8.5 9.5? en ET waarde, aangezien er een schroefset opkomt moet ik dus nog laag kunnen gaan ook.
Er is een topic over. Volgens mij is 8,5J ET 45 wel het matje, 9,5J denk ik dat je bij ET 51 moet blijven, maar er zijn calculatieprogramma's op het web te vinden om dit te berekenen voor een O3ik eig met nog een vraag was van plan om er een nieuw toppic over te openen maar kan het hier ook maar vragen zyn er hier al leden die ervaring hebben met velgen op een O3 19" voor de breedte 8.5 9.5? en ET waarde, aangezien er een schroefset opkomt moet ik dus nog
Ik heb diverse dingen overwogen maar voorlopig nog niks. Misschien dat ik Milotec stukken koop en mat zwart spuit, ik heb vanwege mijn modelbouw veel spullen om kunststof mee te behandelen. Ook chroom kan bereikt worden met wat kunstgrepen.Mooie auto dit. Wat heb je aan de achterzijde gedaan om m sportief te krijgen? Komen er RS uitlaatstukken onder?
Als de tweede velg inderdaad zo concaaf is, zou ik die nemen, anders de eerste.Van velgen keuze ben ik er nog niet helemaal uit, het word al zeker Japan racing dat wel maar twijfel nog tussen 3 modellen mss kan er hier iemand helpen
Ik weet dat @Miez1 ook 8,5J ET47 had en met 10 mm aan elke zijde achter, sloot het mooi aan...Beetje late reactie maar ik zou wel voor een spacer aan de achterzijde gaan.
Rijd zelf met een ET waarde van 45 en die sluiten mooi aan bij rand van de wielkast, lijkt mooier.
nadeel is wel de zijkant sneller merig is omdat de wielen iets verder naar buiten komen.
Als de tweede velg inderdaad zo concaaf is, zou ik die nemen, anders de eerste.
Ik twijfel heel erg over de Milotec stukken. Die van een Superb ogen veel mooier. Ik wil iig wat met een uitlaatsierstuk want ik vind de achterkant te kaal zonder iets wat op een uitlaat lijkt.Ik heb diverse dingen overwogen maar voorlopig nog niks. Misschien dat ik Milotec stukken koop en mat zwart spuit, ik heb vanwege mijn modelbouw veel spullen om kunststof mee te behandelen. Ook chroom kan bereikt worden met wat kunstgrepen.