B.Stuurder
Forumguru
Daar weet jij misschien niks van. Misschien weet hij het zelf nog niet....Slijmjurk..... zou haast gaan denken dat je zijn broer bent....
Maar dat kan niet want hij heeft alleen maar mooie zusjes....
Daar weet jij misschien niks van. Misschien weet hij het zelf nog niet....Slijmjurk..... zou haast gaan denken dat je zijn broer bent....
Maar dat kan niet want hij heeft alleen maar mooie zusjes....
wordt enkel het zitvlak mss opnieuw bekleed en niet de zijkanten? Net zoals de armsteun en de hoofsteunen?Om het onderwerp toch weer even terug te brengen op de Blauwe Haai, post ik de schetsen die ik van de lederinbouwer Alba heb toegestuurd gekregen.
Het is een tekening, dus ik blijf benieuwd naar "the real thing", maar het geeft een indruk in elk geval.....
Bekijk bijlage 55218 Bekijk bijlage 55219
wordt enkel het zitvlak mss opnieuw bekleed en niet de zijkanten? Net zoals de armsteun en de hoofsteunen?
Zojuist in de zin van enkele minuten geleden? Proficiat danIk heb zojuist de pensioengerechtigde leeftijd (65) bereikt, een twijfelachtig genoegen
Misschien dat de leeftijd wat lastig is, ik heb voor zover ik weet nog twee halfbroertjes waarvan de oudste 20 jaar jonger is. Het verschil tussen jou en hen kan het onmogelijk maken.
ik zou persoonlijk heel de zetel in het lichtgrijs gedaan hebben. De schoenafdruk ga je op een antraciete even goed zien. Ondervind dat nu ook bij mijn zetels die zelfs zwart zijn. Staan er lichtkleurige schoenafdrukken opNee, er zit nu nog stof in, van de Dynamic pakket -stoelen. Alles wordt in leer uitgevoerd. In eerste instantie wilde ik alleen de achterkant van de voorstoelen zwart laten bekleden om zwarte strepen van de schoenen van achterpassagiers op het lichte leer regen te gaan.
Uiteindelijk heb ik in overleg met Alba besloten om dat concept door te voeren in het hele interieur en de kleuren aan te passen op de rest van de auto. Het lichte leer is in de kleur Titanium grijs, het donkere leer is Antraciet, ongeveer de kleur van de rest van het interieur en het blauwe leer en het stiksel is in de kleur van de lak van de auto. Het stiksel op de zitvlakken is in de kleur van het leer, anders wordt het te druk.
Nu is het een homogeen geheel met de rest van de auto, op de tekening is de verhouding van het logo ook een beetje zoek en wijken de kleuren toch wat af van het origineel.
Binnenkort kan ik het origineel bewonderen.
Hahaha, dat is niet handig inderdaad. Rood leer heb ik nog nooit gehad, maar daar moet je wel de lakkleur voor hebben inderdaad. Ik heb nog nooit een RS, of O3 wat dat betreft, gezien met rood leer. Lijkt me een uitdaging.Bij de golf R heb je ook zo een soortgelijke combinatie, anthraciet-grijs. Is idd wel iets sportiever die combinatie.
Zou in mijn vRS volleder willen. Altijd al gek geweest van een rood interieur en laat dat nu knap staan icm wit
Alleen, tegen dat we budget vrijkrijgen voor die aanpassing, zit ik al te kijken naar een andere wagen
Maar ik ken ook mensen in mijn omgeving die absoluut geen leren interieur willen omdat ze dat niet prettig vinden.
Ieder zijn ding, als er een echt goed alternatief is dan ben ik daar vóór, zo niet dan ben ik er ook niet expliciet tegen, tenzij er op inhumane wijze aan materiaal gekomen moet worden. (Voering van Ughs bijvoorbeeld)Tel er daar maar 1 bij op Niet prettig is in mijn geval een understatement trouwens. Als veganist draag je voor zover je kunt niet bij aan het onnodig exploiteren en doden van anderen. Dus dan is geen leer daarvan een logisch gevolg. Niet dat ik de hele discussie die hier elders (stamtafel) te zien is, nieuw leven wil inblazen hoor. En er zijn gewoon niet dierlijke alternatieven. Ik heb schoenen en een broekriem die vaak de vraag oproepen hoe zich dat verhoudt met mijn veganisme omdat men denkt dat het leer is.