B.Stuurder
Forumguru
Gelukkig heb ik wel een collega die in een knalrode A3 rijdt.....
Dus je denkt dat de klanten dit niet zo zullen waarderen?Ik heb het juist over de mensen waarbij het hele wagen park zwart grijs of wit is en er daarna 1 komt die met een hele felle en uitgesproken kleur komt
For the record: "prachtig" was cynisch bedoeld......
Kan me voorstellen dat het als houtbewerker (samen met vele andere beroepen) niet echt handig is. Of je moet houtbewerken voor het periodieke feestje in Amsterdam (met die boten in de gracht). Daar is een Skoda weer geen pré en mag je gerust voorrijden met deze "SL500 Yab Yum special edition glitter+"sorry ik ben geen persoon die houd van glitter en glamour.
Ben hout bewerker in een klein dorp. Denk dat ik geen klanten meer zal zien als die auto voor komt rijden.
Maar welk een knappe prestatie om al die glimmers erop te plakken
"SL500 Yab Yum special edition glitter+"
Oh, is carnaval dáárom....
16 december worden de ramen en de strip gedaan, vanaf 19 december gaat het leer er in.
Tsja het zou zo maar jou nieuwe wagen kunnen worden met een klein beetje fantasie.....Typisch voorbeeld van iets dat zo lelijk en over the top is dat het vreemd genoeg weer een verrassend nieuwe esthetische waarde krijgt voor wie dat wil zien
Een roze glitter Yeti?
Hoeveel ?????Kijk eerlijk gezegd ik zou ervoor betalen om hem een heel jaar verplicht in de roze glitter Yeti mobiel te zien rijden