Maar goed @B.Stuurder het gaat nog wat worden met je zoon als je straks DE wagen in zijn ogen van de hand moet doen....
Zou maar vast een extra verwarmde garage erbij bouwen waar je hem kunt opslaan nadat je deze hebt overgenomen van de lease...
Als......als je met de helft zakt dan in prijs dan zouden we er nog wel eens over kunnen praten.......Maar wie weet, neem ik deze wel over dan en verkoop ik hem aan jou voor €10.000.
Oh? En je zei laatst nog dat je hem, ondanks de roest, wel voor €10K wilde overnemen. En hij heeft altijd binnen gestaan vertel ik net.Als......als je met de helft zakt dan in prijs dan zouden we er nog wel eens over kunnen praten.......
Mits hij wel sneeuwzwart is dan.....
neuhhhhhhh, de mijne moet standaard koffiebruin zijn en tsja je stoelen.... ik heb respect voor je beslissing hierin maar als ik dan mag kiezen dan word het camelbruin leder...Maar jij hoopt nog steeds op een goedkope overname natuurlijk.
Heb ik overwogen, maar ik vond bruin niet zo mooi met deze wielen .neuhhhhhhh, de mijne moet standaard koffiebruin zijn en tsja je stoelen.... ik heb respect voor je beslissing hierin maar als ik dan mag kiezen dan word het camelbruin leder...
Neem het je niet kwalijk hoor......Zonder gekheid, bruin met beige interieur heb ik wel heel even overwogen. Maar toch voor blauw gegaan.
ik.neem die dan wel over moat haha
Toch zie ik nog steeds meer grijze dan blauwe. Misschien dat het percentage op het forum hier hoger is.Neem het je niet kwalijk hoor......
Maar met dat blauw ben je wel een echt Skoda kudde dier geworden....
Zou wel eens willen weten hoeveel van de momenteel verkochte skoda's in deze kleur word aangeschaft..
Zal het een 30% zijn ?? of toch nog wat meer....