Blauwe haai....vlak onder de kust in de vrije natuur!

vleier

Forumguru
Jongens zijn jongens.
Iedereen doet wel eens iets dat hun ouders niet weten.
Zoals mijn pa ook al eens zeg.
Jongens worden niet helemaal volwassen. En als het innerlijke kind eruit komt merk je dat het speelgoed alleen duurder is.

B.Stuurder

Forumguru
Maar goed @B.Stuurder het gaat nog wat worden met je zoon als je straks DE wagen in zijn ogen van de hand moet doen....
Zou maar vast een extra verwarmde garage erbij bouwen waar je hem kunt opslaan nadat je deze hebt overgenomen van de lease...

Met een beetje beleid kunnen we tegen die tijd wel een nieuwe introduceren. Maar wie weet, neem ik deze wel over dan en verkoop ik hem aan jou voor €10.000. :D

B.Stuurder

Forumguru
Als......als je met de helft zakt dan in prijs dan zouden we er nog wel eens over kunnen praten.......
Mits hij wel sneeuwzwart is dan.....:deuk:
Oh? En je zei laatst nog dat je hem, ondanks de roest, wel voor €10K wilde overnemen. En hij heeft altijd binnen gestaan vertel ik net. :maakmegek:

Nieuw €48k. Een liefhebber als @B.Stuurder die er 4 jaar mee rijdt.

Met wat uitsluitinkjes bij zware schade of ernstig technisch falen in het contract zou ik wel op voorhand durven tekenen voor €10k na afloop van de lease :jaja:

vleier

Forumguru
ik ook wel voor 15.000.
Speciaal interieur en alle andere veranderingen zijn juist wel een meerwaarde
Dus ben ik ook wel bereid om wat meer te betalen haha

Laatst bewerkt:

B.Stuurder

Forumguru
Hahaha, hij staat net buiten, heeft al die tijd binnen gestaan. Met nog maar drie weekjes, waarvan nog 1 binnen bij de leer inbouwer, gaat dat wel meevallen @EdK. Maar jij hoopt nog steeds op een goedkope overname natuurlijk.:maakmegek:

EdK

Forumguru
Maar jij hoopt nog steeds op een goedkope overname natuurlijk.
neuhhhhhhh, de mijne moet standaard koffiebruin zijn en tsja je stoelen.... ik heb respect voor je beslissing hierin maar als ik dan mag kiezen dan word het camelbruin leder...

B.Stuurder

Forumguru
neuhhhhhhh, de mijne moet standaard koffiebruin zijn en tsja je stoelen.... ik heb respect voor je beslissing hierin maar als ik dan mag kiezen dan word het camelbruin leder...
Heb ik overwogen, maar ik vond bruin niet zo mooi met deze wielen :deuk:.
Zonder gekheid, bruin met beige interieur heb ik wel heel even overwogen. Maar toch voor blauw gegaan.

EdK

Forumguru
Zonder gekheid, bruin met beige interieur heb ik wel heel even overwogen. Maar toch voor blauw gegaan.
Neem het je niet kwalijk hoor......:D
Maar met dat blauw ben je wel een echt Skoda kudde dier geworden....:pieker:
Zou wel eens willen weten hoeveel van de momenteel verkochte skoda's in deze kleur word aangeschaft..

Zal het een 30% zijn ?? of toch nog wat meer....

B.Stuurder

Forumguru
Neem het je niet kwalijk hoor......:D
Maar met dat blauw ben je wel een echt Skoda kudde dier geworden....:pieker:
Zou wel eens willen weten hoeveel van de momenteel verkochte skoda's in deze kleur word aangeschaft..

Zal het een 30% zijn ?? of toch nog wat meer....
Toch zie ik nog steeds meer grijze dan blauwe. Misschien dat het percentage op het forum hier hoger is.
Ik wilde eigenlijk een Denim Blue, maar het is toch dit geworden. En ik vind ook wel dat het een hele mooie, sprankelende kleur is.

Overigens is hij wel blauw, maar verder rijdt er straks echt geen tweede rond zoals deze.

Bovenaan Onderaan