Blauwe haai....vlak onder de kust in de vrije natuur!

Rosinfield

† In Memoriam
Ja en dat gaat wel eens fout. ik denk nog regelmatig met de nodige schaamte terug aan streken die ik op die leeftijd heb uitgehaald en prijs me gelukkig dat mijn kinderen een stuk "braver" waren. Het had diverse malen heel verkeerd kunnen aflopen

Smeeuwis

Donateur
Wat een bijzonder verhaal. Topic met veel interesse gelezen. Bijzondere auto met een mooi verhaal erbij. Ik hoop dat mijn suggesties rondom LED verlichting er aan bij kunnen dragen. Mss treffen we elkaar nog eens in het Rotterdamse als je hem eenmaal hebt, ik ven heel benieuwd!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

vleier

Forumguru
Maar terug op topic, ik was zelf behoorlijk verbaasd over hoe mooi ze zo'n logo kunnen stikken. Echt heel gedetailleerd. Het is echt 1 op 1 het oorspronkelijke ontwerp.

Je hebt gelijk. het ziet er heel erg goed uit. Word nu wel heel erg benieuwd hoe die auto er IRL eruit ziet. misschien op een meeting dat ik die dan kan zien

B.Stuurder

Forumguru
Ik ben net zo benieuwd als jullie. :pardon:En @Smeeuwis, waar en wil is is een weg, dat hebben we nu gezien. ;)Een deel van de LED verlichting wordt al voor levering ingebouwd als alles goed gaat, de rest volgt wel. Zeker die achteruit rij lichten.

Miez1

Forumguru
@B.Stuurder, goed verhaal! Ik ben benieuwd naar het resultaat. Goede keuze ook om de lijsten zwart te maken, die hadden (m.i.) de compositie van de auto ernstig verstoord.

Wanneer is hij in zijn geheel af en wanneer is de aflevering?

Alles gute !

Miez

B.Stuurder

Forumguru
@Miez1 dank je. Begin december rondt de dealer de werkzaamheden af, eind december gaat de auto naar Amsterdam om het interieur in te laten bouwen. 3 januari staat de aflevering gepland. Inmiddels staat de auto al vanaf oktober binnen, waar ik wel blij mee ben. Ik geloof dat Alba, die het interieur doet, mijn interieur ook op hun site wil zetten. Maar dat zal dan in januari of februari pas zijn, ik zal proberen eerder foto's hier te plaatsen, al worden die niet zo mooi als Alba dat kan.

EdK

Forumguru
en prijs me gelukkig dat mijn kinderen een stuk "braver" waren.
Ehhhh dat gevoel heb jij, maar net als jij nooit alles tegen je ouders vertelde ....... doen zij dat ook niet....
Dus misschien ga je binnenkort nog wel met je oortjes klapperen....:D:D

EdK

Forumguru
Maar goed @B.Stuurder het gaat nog wat worden met je zoon als je straks DE wagen in zijn ogen van de hand moet doen....
Zou maar vast een extra verwarmde garage erbij bouwen waar je hem kunt opslaan nadat je deze hebt overgenomen van de lease...

Bovenaan Onderaan