B.Stuurder
Forumguru
Slicks?
Slicks?
Ik heb die 235x35 R19 in mijn handen gehad (Contisport), maar dat is zo best een indrukwekkende band hoor. Ik heb alleen iets gelezen over problemen met cuppen bij dat type. Misschien maar voorzichtig gummen dan...
Dáár twijfel ik niet aan.De productietechniek heeft alles behalve stil gestaan sinds de jaren '70
Dáár twijfel ik niet aan.
Maar dat autofabrikanten - op Skoda na, althans volgens het citaat dat ik hierboven aanhaalde - het inrijden niet meer nodig (zeggen te) vinden, wil nog niet zeggen dat het niet goed is, of erger.
Zoals gezegd, omdat het prima beviel heb ik dit sindsdien altijd toegepast zowel op privé-auto's als op de dienstwagens. Als ik het niet met een dienstreis kon combineren, dan nam ik er wel een vrije vrijdag voor op. Altijd leuk, even twee dagen ongestoord spelen met je nieuwe auto en met 1500+ km thuiskomen.
Zeker met italiaanse raspaardjes kan je beter netjes opwarmen. Met m'n Ducati Multistrada volg ik deze regel altijd.Doe het zelf ook. Heb alfa's gereden en daar zeggen ze gewoon bij elke rit de eerste 15 minuten niet te zwaar belasten.
Ik heb al een aanvraag gedaan naar de kosten. Ben benieuwd.
Das geen verwennerij hoor, maar anders zou hij een ander kleurtje hebben als je hem eindelijk ophaalt...Intussen staat de auto al sinds de levering binnen. Wat een verwennerij!
En wat is het verschil met de rest van de vag groep dan ( op alles duurder dan een audi na dan)tsja als je de topics hier soms leest dan doe je een miskoop met een Skoda
Ze roesten, ze hebben sjoemelsoftware, ze hebben foute kettingen, ze zuipen olie , moet ik nog ff doorgaan of heb je al spijt ???? ( kan ik hem voor 10K overnemen ?? )