In Nederland reden begin dit jaar ruim een half miljoen elektrische auto's, waarvan de helft in bezit is van particulieren. Die zijn opvallend vaak man, tussen de veertig en de zestig jaar en ze hebben veelal een hoog inkomen.
www.nu.nl
Gelukkig val ik daar om twee redenen niet onder
@Kanerr hebben jullie de Up nu ook nog (als reserve voor in de achterbak van de Smart
)?
Nee, ingeruild omdat we een goede inruildeal kregen
Die staat nu alweer te koop na 3 andere bedrijven ertussen gehad te hebben
Eventjes over het EV verhaal:
Ik hou van een leuke discussie en een beetje plagerij maar dit begint nu een beetje saai te worden. Laten we gewoon laten voor wat het is en alleen inhoudelijk reageren mbt tot de auto zelf.
Ik heb het al eerder gezegd en ik zeg het nogmaals: EV is financieel aantrekkelijk voor ons dus hebben we die keus gemaakt. Daarnaast komt geen enkele benzine/diesel/hybride auto (!) in de buurt van de ruimte, kracht, souplesse en opties voor de prijs wat wij hebben betaald. Het is een keus voor ons wat we genomen hebben met ons hart maar ook gewoon een bewuste keus. Daarnaast ben ik nog steeds auto liefhebber en zie ook de fun in een ev auto (behalve dat het hard vooruit gaat, gaat het HEEL goed door de bocht).
Dan hebben we ook nog het feit dat ik de E39 heb wat de alterego is van de Smart
Luid, meestal wel iets wat er aan de hand is, super onzuinig maar ook zo geweldig.
Dus dat, nogmaals. EV haat of liefde, het is vrij vermoeiend om te lezen waarom een ev zo goed is of zo slecht en dat we dan op een gegeven moment argumenten moeten gebruiken als: het is weggelegd voor rijken, of ja dan moet je maar wat doen aan je financiele situatie etc etc.
Goed, genoeg gerant, lekker focus op de 540 en de Smart