philippe bakker
Forumguru
Das een prima auto voor de madam he. Wat vindt mijn vrouw het beste aan onze rs ? Niet de pk’s maar de dsg en de ruimte en alle praktische simply clever things.
Fabrieks update is toch ff anders dan chippenDan ben je wel garantie kwijt toch?. Als ik hem dan toch chip dan meteen goed
Uiteraard zal Pon of eender welke invoerder hier negatief op antwoorden.Ja, werd mij bij JD ook verteld. Er is geen enkel verschil tussen chippen en "fabrieksupdate", behalve de eindwaarden in vermogen en koppel.
Iemand zou de vraag eens aan Pon moeten voorleggen hoe men staat tegenover een bij een extern bedrijf uitgevoerde fabrieksupdate.
Afgezien daarvan is er in mijn ogen, rationeel bekeken in termen van de ingeschatte kans op garantieproblemen, geen enkele valide reden om af te zien van chippen bij een gerenommeerd bedrijf.
Nee, ik heb exact dezelfde ervaring. Ondanks toch regelmatig stevig doortrappen was mijn 1.8 TSI aanmerkelijk zuiniger nadat ik hem gechipt had.@Rosinfield , jij bent dan wss 1 van de weinigen die hun rijstijl handhaven. Bij mijn RS steeg het gemiddeld verbruik met 2L. Dus logisch dat de uitstoot dan hoger zal liggen.
Wat vind mevrouw Chris er eigenlijk van? Je verslag begint er mee dat je een auto voor je vriendin zoekt, maar gaat dan alleen verder met wat jij ervan vindt. Lijkt me toch wel relevant of zij het ermee eens is. Afgezien van haar wensen heeft ze misschien wel een heel andere ervaring met stoelen en sturen.
een heel bijzonder stukje autojournalistiek, als je het zo mag noemen: ik kan me niet herinneren dat ik ooit een journalist heb zien toegeven dat hij zijn beperkingen heeft, en de beperkingen niet alleen in de auto zitten.