Euhm volgens mij is het een 50-liter tank?Ik heb inderdaad een benzine. Maar met de 55 liter tank heb ik nog nooit meer dan 48 liter getankt, .
Ok, dan heb ik een keer aan het randje gezeten. Kijkt in brochures: inderdaad 50L.Correct. Volgens mij kun je er maximaal zo'n 52/53 liter in persen, als je de ontluchting ook helemaal vol tankt. Heb zelf ooit 50.5 liter getankt, dat vond ik redelijk op het randje
Veel vervelender is het als je 10% tekort komt en die laatste km's moet duwenMaar goed, mijn "0" punt ligt dus op ongeveer 45 liter. zit er nog steeds 10% in de tank
Haar tankvolume, of dat van die Polo?Niet alleen de eigenares was een droom maar ook haar tankvolume.
@Troebels Spritmonitor óf een eigengemaakt excelbestandje (voor wie niet alles in de cloud wil hangen) kunnen je daarbij helpen.Houd een tijdje netjes de hoeveelheid getankte liters en gereden km's bij
Melding maken zou ik zeker doen. Het helpt daarbij echter als je beschikt over data / feiten en je verhaal of vermoedens kunt onderbouwen met feiten.Maar vraag me af of ik hier nu echt een melding richting de dealer voor moet maken.