Bye,bye!

s-line

Forumguru
Ben benieuwd wat je er over een jaar nog van vinden gaat. En als je hem verkoopt, zal een geweldige afschrijving kennen!

Veel plezier ermee.
Gaan we vanzelf meemaken , maar daar zit ik nu helemaal niet over in. En ik kan natuurlijk een auto kopen die ik spuuglelijk vind, maar dan toch maar rijden omdat de afschrijving minder is???:nono::D

CDK

Forumguru
t lijkt wel een Octavia :D staat ook hoog op de poten en kan ook wel een spacertje gebruiken :jaja: maar netjes hoor!

s-line

Forumguru
Nou hij staat zeker niet zo hoog op de pootjes als een Octi!:D
Hij staat denk ik met een paar veren net zo laag als een octavia/superb op een standaard schroefset!( dus niet ingekort!:D)
En een paar spacers zou wel kunnen indedaad.

Laatst bewerkt:

Pendragon

Donateur
Ik ben blij voor jou, maar vind hem nog steeds niet mooi. Ik vind de grill gek, de aparte lijn aan de buitenkant van de motorkap kan me ook niet bekoren. Maar is mijn mening ;)

micky

Forumguru
@s-line ik vind het wel een mooie wagen, idd een kleine verlagingset eventueel, de velgen zijn echt mooi, heel veel plezier en veilige km

Pendragon

Donateur
Heren,heren.......
Maar dat mag hoor,@Pendragon.
Ik heb dat met de nieuwe skoda modellen, die bekoren mij totaal niet meer!:nono:

Ik weet dat jij het niet erg vind daarom durf ik het tegen jou ook wel te zeggen. Ik weet ook dat jij de huidige Skoda modellen niet mooi vind en dat vind ik dan ook prima . En soms plaag ik je een beetje met je keuze en ik weet dat je daar wel tegen kan, het is dan ook met een knipoog ;)

Bovenaan Onderaan