Zo mijn eerste dagje zit er op met de Peugeot, ik moet zeggen tot nu toe niets dan lof rijdt heerlijk en echt super stil van binnen wat ik ook gewend was van uit de superb. De isolatie is dus echt dik in orde. Het Denon sound-systeem vind ik een leuke toevoeging kwa audio en zeker het geld waard,klinkt echt mooi vol. De auto in de kleur die ik gekozen heb en in combinatie met de 18" hoogglans velgen vind ik zeer geslaagd maar dat is natuurlijk zeer persoonlijk. De stoelen met het leer zitten lekker en zien er goed uit zeker. Met het glazen dak lijkt de auto nog best wel ruim en passen we er prima in met zijn allen.De 1.6 turbo motor voelt goed aan en je merkt dat de auto een kleine 200kg lichter is als de superb. De skoda was gechipt maar ben benieuwd hoe de Peus gaat rijden na de chip, ik denk dat dat wel goed komt. Nog geen mooie foto gemaakt maar dat doe ik nog als het iets zonniger is. Ik hoop dat ik net zoveel plezier aan deze auto ga beleven als aan de superb maar daar gaan we wel vanuit. Kijken of ik snel tijd heb om de eibach's te monteren, hoewel ik hem nu nog niet eens zo hoog vind staan, maar van een verlaging knapt een auto toch altijd van op.
Gr.