Bye,bye!

ertromp

Forumguru
Ook ik ben benieuwd hoe je de Peugeot gaat personaliseren maar met de Suub nog in gedachten die ik live heb mogen zien tijdens de meet in Ede gaat dat vast goedkomen. Posten maar die foto's
Of kan m'n beeldscherm van de computer dat niet aan want die is die hoekige Skoda modellen gewend :deuk:

s-line

Forumguru
Valt een peugeot dan nog te verbeteren ???

Is toch al franse degelijkheid en perfectie....?
Van alles is wat te maken en valt te verbeteren. Een standaard Superb of Octavia etc. vind ik ook niet veel aan, maar is echt wel wat van te maken.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Ligt er aan hoe je het doet en welk verhaal er achter zit ;)
(witte velgs vind ik niet mooi (te veel schoonmaken), maar passen verrekte goed bij de wagen) :tegek:
(blauwe band is ook raar maar matched goed bij de klauwe en tevens goed verhaal bij) :banghead:

Eigenlijk helemaal geen mooie wagen :tongue::deuk:
Nog even spannend en afwachten voor je het weer zit je weer in een ruimere auto :yeah: en benieuwd wat je er van gaat maken, want het bloed gaat waar het niet kan en jeukt miss ook nog.

grts Marcel

Laatst bewerkt:
Zekers :) de dag na ophalen van het wiel.
Maakt een verschil qua uitstraling, niet normaal, ze zou nu weer wat lager kunnen.

De smerige hobbel hoor in nu niet meer. Eens een keer s'avonds meten hoeveel ruimte er over is

Deze week dan eerste week ook qua nieuwe band. Over paar weken eens een revieuw over schrijven/ventileren.
Tot op heden bevallen ze goed.

s-line

Forumguru
Zo mijn eerste dagje zit er op met de Peugeot, ik moet zeggen tot nu toe niets dan lof rijdt heerlijk en echt super stil van binnen wat ik ook gewend was van uit de superb. De isolatie is dus echt dik in orde. Het Denon sound-systeem vind ik een leuke toevoeging kwa audio en zeker het geld waard,klinkt echt mooi vol. De auto in de kleur die ik gekozen heb en in combinatie met de 18" hoogglans velgen vind ik zeer geslaagd maar dat is natuurlijk zeer persoonlijk. De stoelen met het leer zitten lekker en zien er goed uit zeker. Met het glazen dak lijkt de auto nog best wel ruim en passen we er prima in met zijn allen.De 1.6 turbo motor voelt goed aan en je merkt dat de auto een kleine 200kg lichter is als de superb. De skoda was gechipt maar ben benieuwd hoe de Peus gaat rijden na de chip, ik denk dat dat wel goed komt. Nog geen mooie foto gemaakt maar dat doe ik nog als het iets zonniger is. Ik hoop dat ik net zoveel plezier aan deze auto ga beleven als aan de superb maar daar gaan we wel vanuit. Kijken of ik snel tijd heb om de eibach's te monteren, hoewel ik hem nu nog niet eens zo hoog vind staan, maar van een verlaging knapt een auto toch altijd van op.
Gr.

CDK

Forumguru
bedankt voor je update Michiel, veel knutselplezier toegewenst en we kijken uit naar je foto's!
p.s. en natuurlijk gefeliciteerd en heel veel veilige en plezierige kilometers toegewenst!

s-line

Forumguru
Thanks!@Corne , alweer ideetjes genoeg in mijn hoofd, oppassen dat ik het allemaal alweer niet te snel ga doen!:D;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Jese8

Ex-lid
Ben benieuwd wat je er over een jaar nog van vinden gaat. En als je hem verkoopt, zal een geweldige afschrijving kennen!

Veel plezier ermee.

BenMW

Lid
Hele goede keus volgens mij. Wij werden misselijk in de 308SW anders had er 1 voor onze deur gestaan. We kunnen niet zo goed tegen de weke vering wat deze auto heeft. Heb nu een Octavia en dat rijd heerlijk. Misschien dat een 308SW met Eilbach wel zou werken. Ik ben het in ieder geval met je eens qua uiterlijk! Het is naar mijn smaak 1 van de mooiere auto's die op dit moment te koop zijn.

Bovenaan Onderaan