Bye,bye!

s-line

Forumguru
Yep,verkeerd getypt, zie ik nu ook pas!:bloos:
Hoe ouder hoe gekker blijkt maar weer! Gaat het wel helemaal goed met je Michiel? Een Peutroep?

:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
Yep,Edwin! Het gaat prima hoor! VAG komt er waarschijnlijk wel weer maar dan voor mijn oudste. Voor mij momenteel even niet meer,in ieder geval. Niets wat mij aantrekt,en veulste duur!
Maar kom nog wel kijken bij de freaks als jullie hoor. Maar ik ben er even klaar mee voorlopig, lijkt mij wel weer leuk om wat voor mij zoon te creeren. :D

eddiea

Forumguru
Ja je bent gekker! Een Franse wagen......

Golf heb ik mooie tijden mee gehad maar ook een hoop ellende. In twee maanden tijd 3x poging inbraak/diefstal. Gevolgd worden door petjes figuren en genoodzaakt worden om volgas nog een extra rondje te rijden naar zijn schuilkelder. En als toppunt blijkt je auto te zijn gekloont. Ik kan je vertellen dat je er dan wel klaar mee bent. Helaas heb je zo'n wagen niet alleen voor jezelf.
Ik ben nu ook bezig wat te bouwen. Echt iets waar er maar eentje van is. Ik ga ook proberen er iets langer over te doen nu . +/-400pk, +/- 1100kg en 4x4.

s-line

Forumguru
Nou Ed, ik ben benieuwd wat het wordt dan en hoe hij eruit komt te zien.
Maar voor mij is het even goed zo,ik heb eerst andere prioriteiten!
En moet eerlijk zeggen, de stap was best groot om ook zelf peugeot te gaan rijden.
Maar was na een zeer uitgebreide proefrit toch aangenaam verrast, en de peugeot van mijn vrouw rijd ook heerlijk, dus heb ik de stap genomen. Ik ga wel merken hoe de betrouwbaarheid uiteindelijk zal zijn. Maar dat is tegenwoordig bij elk merk wel een hekelpunt het ligt ook veel aan hoe je er mee om gaat denk ik. Wat dat betreft kun je beter een Golf 2 GTI hebben af en toe een keer olie verversen en gaan met die banaan, daar ging veel minder aan stuk als tegen woordig met al die lichte motoren met veel vermogen en al die emmissie eisen. Betrouwbaarheid staat niet meer voorop tegenwoordig.
Maar ik kom je bolide nog wel een keer bewonderen op MIVW hoor, ik parkeer wel buiten de poort!:D;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Valt een peugeot dan nog te verbeteren ???

Is toch al franse degelijkheid en perfectie....?

Bovenaan Onderaan