Bye,bye!

fiestaman

Forumguru
Is mooi, alleen voor mij dan te veel spoiler gedoe. Ik heb dit ook gehad vroeger, nu heb ik het liever net iets soberder!

Maar, ik zal wel omkijken als zoiets voorbij komt ;)

s-line

Forumguru
De spoiler hoeft van mij ook niet zo nodig hoor!;)
Ik ben benieuwd wat zo'n auto tegenwoordig doet met 19" ze worden alleen maar lichter.
Dus eerst maar 18' proberen dan.

EdK

Forumguru
Ik kijk toch anders als de gemiddelde mens, ik kijk meer van,kan ik hier iets mee, om hier wat stoers van te maken wat je niet op elke hoek tegen komt.
Tsja dan zou ik een DAF 66 variomatic nemen, dan heb je een echte uitdaging....toch?

EdK

Forumguru
kijk dan praten we niet over een echte uitdaging.....22inch wielen knap spuitwerkje en tsja dan ben je wel klaar hoor

Joske

Forumguru
Proficiat met de Peugeot 308SW :thumbsup:

welke kleur is het geworden en welke uitvoering?

...

of dacht je ons nog langer voor de gek te kunnen houden??? :D ;)

Noord26

Forumguru
@s-line : dat heb ik ook gemerkt op de offertes die ik kreeg na de proefritjes. Bij 1 van de offertes stond er een vergelijkbare auto in de showroom met vergelijkbare km-stand: €4500,- meer als wat ze terug gaven. Nu weet ik dat ze er op moeten verdienen, maar een inhoudelijk antwoord kreeg ik niet van de verkoper.

Valt er voor jou nog goed te onderhandelen nu je geen inruil hebt? Einde van het jaar zou dat zeker moeten lukken. Ga vooral bij de dealer terug langs als het erg slecht weer is bijvoorbeeld. Dan is er niemand binnen om een auto te kopen en aangezien het einde van het jaar er aan zit te komen moeten ze de normen nog halen waarschijnlijk. Leef je uit!

En ja: ik mis die dealer uit het dorp ook wel eens. :wavecry:

• Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Inruil viel mij ook tegen maar logisch natuurlijk. En zijn argument was slechte markt voor grote auto's. Nu was op zich zijn bod niet superslecht maar voor mij gewoon net te weinig zeker in de staat waarin hij verkeerde. Hij deed in mijn ogen een hele leuke korting maar ook omdat ik er al twee keer een nieuwe auto heb gekocht. De Marge's zijn dun hoor tegenwoordig,zeker door al die lease uitvoeringen. En voor mijn dealer maakt het niet zoveel uit of het einde van het jaar is, ze hebben hun doelstelling dit jaar allang bereikt en leveren niets meer uit dit jaar. Het is wel heel grappig, het is echt een dorpsdealer geen gladde verkopers en het is er altijd druk en iedereen die er zit koopt ook echt daadwerkelijk een auto daar ongelofelijk omdat te zien. Geen super de luxe pand of zo, lekker gewoon. Eerlijk en oprecht geholpen en ik gun het ze ook gewoon om daar een auto te kopen.

Bovenaan Onderaan