internetboarder
Donateur
Kan het niet goed zien nee , maar als het een jag is , super.
wazda? een mercedes B-klasse?Zoiets lijkt mij ook wel wat!
Voor ruzie heb je geen 3 kinderen voor nodig, 2 volstaat primaIn alle auto's passen wel 3 kinderen hoor en ruzie op de achterbank maken ze toch wel, ruimte of niet!
Correct maar dan heeft mijn achterbank toch lekker pech. Onder enig gemor hebben we afgelopen weken in diverse andere auto's proef gereden. Stelletje verwende .......Maar dat zou dus betekenen dat nooit meer iets anders kan rijden na een superb??
Natuurlijk, jullie komen ineens met Jaguar en Mercedes op de proppen, maar die centjes heb ik niet hoor! En er al zeker niet voor over.Ook leuk
Mijn superb koste me 36.000€,@fiestaman, bij jou maakt het blijkbaar allemaal niet zo veel uit wat het kost, je"praat" vooral over dure auto's zoals rs4'en etc, (en rijdt skoda) maar dat wil ik echt van mijn leven niet uit geven aan een auto. Ik vind het leuk om weer wat nieuws te kopen en dan in een prijsklasse die ik er maximaal aan uit wil geven, en daar dan toch met de tijd weer wat leuks van te maken. Dat vind ik een leukere uitdaging, als een auto te kopen van 40k of meer.
Wat ik persoonlijk wel heel leuk vind, is om te zien wat ik voor mijn redelijk "simpelen" superb heb gevangen.
Er stonden/staan veel luxere/completeren uitvoeringen te koop voor het zelfde geld, die auto's hebben nieuw minimaal 10k meer gekost als de mijne en staan nu voor de zelfde prijs te koop als de mijne!
Heb ik het toch niet zo slecht gedaan denk ik.
Maar hier in Nederland zijn ze in ieder geval een behoorlijk stuk duurder als bij jullie!
Dat scheelt zomaar een kleine 10k.
En ik wil ook graag nieuw rijden, ik weet niet precies waarom maar dat doe ik al sinds 1999.