Bye,bye!

CDK

Forumguru
Ik denk dat zo'n Peus in een dik aangeklede versie met een leuke motor best prettig kan zijn als daily drive familycar :jaja: Zolang je maar ver weg blijft van de bijtellingswonders want dat is afzien!

Octavia32

Forumguru
Nou zo'n 308SW 1.6 GT THP 205 ziet er niet verkeerd uit hoor.
205 pk uit een 1.6 top 235km/h en toch nog zuinig gem 1 op 17

TL@

Forumguru
Die 1.6HDI van 120pk is ook een prettige te rijden motor in de 308. Geen snelheidswonder maar veel aangenamer dan de 1.6TDI van VAG.
Ik kan wel begrijpen dat iemand voor de 308 kiest, rijdt erg fijn.

Moest de RS niet mogelijk geweest zijn voor mij, zou ik de 308 (met 2.0HDI) toch serieus overwogen hebben (goedkoper dan de O3 en ziet er leuker uit)

lugolux78

Donateur
Tschüß ouwe spuiter :deuk:

Maar wellicht ook welkom? Ouwe Skoda Rapid 105 was het, de normale en niet de coupé ;)

Zou wel leuk zijn als je auto de meeting in mei'15 kan bijwonen. Oh jij ook trouwens. Gepaste afscheid (klinkt wel erg dramatisch allemaal).

Tip:
Alfa 166 (als je geen techniek vrees hebt). Schitterende auto's met dikke motoren. Maar ja is en blijft Alfa. En dat is mooi en jammer tegelijk.

Succes met je keuzes . Tja die peus ziet er zeker leuk uit , me zwager heeft hem ook bestelt als lease . Toch dacht ik dat je iets nog specialer of wat je nog minder op de weg ziet gaat kiezen of iets met stroom

s-line

Forumguru
Volvo vind ik niets @Noord26.
En of dat een octavia zo zeldzaam is,@internetboarder. Een standaard superb is ook niets bijzonders het is maar net wat je ervan maakt. Ik kijk welk model ik leuk vind en potentie vind hebben om er weer wat van te maken. Iets wat je niet veel ziet zo als ik hem wil.;)

fiestaman

Forumguru
Een geweldige blikvanger die altea, hopelijk niet letterlijk ... " toont wel een klein beetje als een blikken autootje op die foto. ;)

Je komt van een superb, hoogste in rang bij skoda... zowel qua blikvanger als van ruimte iets moois.
iets in die aard vinden, die veel plaats heeft voor u 3 kids en bagage als je op reis wilt, zal niet simpel zijn.

Maar je hebt tijd blijkbaar dus rustig op het gemak zoeken zou ik zeggen. Er moet wel al iets van model/merk in je gedachte zitten denk ik...

s-line

Forumguru
In alle auto's passen wel 3 kinderen hoor en ruzie op de achterbank maken ze toch wel, ruimte of niet!:D
Maar dat zou dus betekenen dat nooit meer iets anders kan rijden na een superb??
Nou alles went weer hoor, ik rij nu voorlopig in een 97'er Polo dus straks is alles weer ruim en luxe!;)
Maar ik denk ook dat nu juist de goede tijd is om de superb weg te doen, want als de nieuwe er komt gaan ze nog meer in waarde zakken. En de markt voor superb's is al niet al te geweldig hoor, zeker niet voor een standaard auto. Veel mensen vinden ze VEEL te groot.

• Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Laatst trouwens nog met zijn 5'en in de 208 van mijn vrouw naar Winterberg gereden. En ik heb niemand horen klagen dus..... de ruimte werd niet gemist!:D

CDK

Forumguru
Ja en dat zie je echt niet of nauwelijks, ik zeg doen, op voorwaarde dat je veel foto's post hier ;)

Bovenaan Onderaan