Car Wrapping in verschillende kleuren

Hetzer

Forumguru
Weet iemand wat kost het witte dak eigenlijk kost, ik kan het nergens in de folders terug vinden, en op welke uitvoeringen is deze beschikbaar ?

LenK

Forumguru
Zo te zien is het nu nog niet leverbaar.
In Oostenrijk kost het € 540.
De prijzen voor opties in Nederland liggen een kwart hoger dan in Oostenrijk dus dat dakje zou hier op € 675 uitkomen.
Dat is dan wel heel veel geld voor een paar m2 verf.

Een ritje naar de plaatselijke autospuiter is dan een betere optie.
Scheelt in ieder geval de BPM.
Voor de helft van dat idiote bedrag moet toch wel lukken bij de spuiter.

Fabia

† In Memoriam
Lijkt me sterk, je ziet toch genoeg Mini's met allerlei gekleurde daken. Volgens mij kan je het niet specifieren op je kenteken bewijs. En hoe zou het dan zitten met two tone lak?

wit dak

ik heb laatste geïnformeerd bij mijn skoda-dealer toen ik de nieuwe fabia heb bekeken. volgens hem is het witte dak nog niet leverbaar in nederland. bestel je het nu, dan moet hij naar de lokale spuiter. beetje vreemd als je op de skoda-website ermee koketteert en het is niet eens leverbaar.

Wallie

Lid
ik heb laatste geïnformeerd bij mijn skoda-dealer toen ik de nieuwe fabia heb bekeken. volgens hem is het witte dak nog niet leverbaar in nederland. bestel je het nu, dan moet hij naar de lokale spuiter. beetje vreemd als je op de skoda-website ermee koketteert en het is niet eens leverbaar.
Ja, daar hebben ze meer een handje van: de maxidot van de Fabia (ook niet leverbaar in NL), staat ook prominent in beeld...

fredie

Nieuw lid
Ik heb vernomen dat er een dealer is in beverwijk welliswaar van de suzuki swift die het dak voor 75 euro spuit. Ik weet alleen niet of die ook de fabia doet.

In de Fabia bedoel ik he... heb nog nooit een Fabia met MaxiDot gezien in NL, is ook niet als optie te bestellen. Jij wel? ;)

uit de configurator op skoda.nl. Ik zie toch meerdere keren de maxidot staan het is geen losse optie maar komt mee bij bepaalde zaken zoals de stuurwielbediening van de radio.
Bedieningspaneel voor radio aan stuurkolom (exclusief radio BEAT, radio/CD/MP3-speler DANCE of navigatiesysteem) € 100 voeg toe
Bedieningspaneel voor radio en telefoon aan stuurkolom, inclusief boordcomputer met MaxiDOT (exclusief radio BEAT, radio/CD/MP3-speler DANCE of navigatiesysteem, exclusief Handsfree carkitvoorbereiding met Bluetooth) € 320 voeg toe
CD-wisselaar € 440 voeg toe
Navigatiesysteem met TMC, inclusief boordcomputer met MaxiDOT € 1650 voeg toe
Radio BEAT met externe audio-aansluiting in middenconsole € 245 voeg toe
Radio/CD/MP3-speler DANCE met externe audio-aansluiting in middenconsole € 435 voeg toe
Voorbereiding tbv bevestiging van navigatiesysteem "ViaMichelin" (navigatiesysteem "ViaMichelin" is als accessoire leverbaar) € 25 voeg toe

Hetzer

Forumguru

precies dat vond ik dus ook, elke folder die je openslaat zie je het witte dak, in elke test verslag staat dat de Fabia-2 met dat leuke witte dak te koop is!!!

Bijlagen

• sfabin1.jpg
    sfabin1.jpg
    85,3 KB · Weergaven: 74

DaTiezl

Nieuw lid
Ik ben vandaag bij de dealer geweest omdat ik ook geinterreseerd ben in een F2 als nieuwe lease auto.

Ze hadden alleen geen exemplaar staan om in te testrijden, na mijn vakantie bellen ze me terug zodra ze de 1.9tdi (die ik op het oog heb) binnen hebben om te testrijden.

Wat betreft het witte dak is dit wel al leverbaar volgens hun. Het gaat over 695 Euro :eek:oo: en het is niet eens lak. Volgens de verkoper is het een soort folie dat ze over het dak heen trekken. Ze komen het dan ook bij een van hun demo auto's in de showroom demonstreren...

Hetzer

Forumguru
Voor € 675,- kom ik je dak wel ff witten hoor.

EEN FOLIE?????? ,jammer dat is het net niet, mischien ziet het er met dat folie er net zo uit als deze Fabia-2 die al te koop staat met een wit dak, ook jammer van die zijkanten!!!!

Bijlagen

• 91555104_2.jpg
    91555104_2.jpg
    17,3 KB · Weergaven: 106
  • 91555104_5.jpg
    91555104_5.jpg
    11,1 KB · Weergaven: 101
  • 91555104_3.jpg
    91555104_3.jpg
    17,2 KB · Weergaven: 80

LenK

Forumguru
EEN FOLIE?????? ,jammer dat is het net niet, mischien ziet het er met dat folie er net zo uit als deze Fabia-2 die al te koop staat met een wit dak, ook jammer van die zijkanten!!!!
Mislukt experiment?
En die witte wielen maken het er ook niet mooier op.

Wallie

Lid
uit de configurator op skoda.nl. Ik zie toch meerdere keren de maxidot staan het is geen losse optie maar komt mee bij bepaalde zaken zoals de stuurwielbediening van de radio.
Ja, heb je gelijk in, ik verwarde het met de Fabia I, hier was het nooit mogelijk op.

Bovenaan Onderaan