Ja, daar hebben ze meer een handje van: de maxidot van de Fabia (ook niet leverbaar in NL), staat ook prominent in beeld...ik heb laatste geïnformeerd bij mijn skoda-dealer toen ik de nieuwe fabia heb bekeken. volgens hem is het witte dak nog niet leverbaar in nederland. bestel je het nu, dan moet hij naar de lokale spuiter. beetje vreemd als je op de skoda-website ermee koketteert en het is niet eens leverbaar.
Ja, daar hebben ze meer een handje van: de maxidot van de Fabia (ook niet leverbaar in NL), staat ook prominent in beeld...
In de Fabia bedoel ik he... heb nog nooit een Fabia met MaxiDot gezien in NL, is ook niet als optie te bestellen. Jij wel?Wallie,
hoe kom je erbij dat de MaxiDot niet leverbaar is in NL ?
In de Fabia bedoel ik he... heb nog nooit een Fabia met MaxiDot gezien in NL, is ook niet als optie te bestellen. Jij wel?
Bedieningspaneel voor radio aan stuurkolom (exclusief radio BEAT, radio/CD/MP3-speler DANCE of navigatiesysteem) € 100 voeg toe
Bedieningspaneel voor radio en telefoon aan stuurkolom, inclusief boordcomputer met MaxiDOT (exclusief radio BEAT, radio/CD/MP3-speler DANCE of navigatiesysteem, exclusief Handsfree carkitvoorbereiding met Bluetooth) € 320 voeg toe
CD-wisselaar € 440 voeg toe
Navigatiesysteem met TMC, inclusief boordcomputer met MaxiDOT € 1650 voeg toe
Radio BEAT met externe audio-aansluiting in middenconsole € 245 voeg toe
Radio/CD/MP3-speler DANCE met externe audio-aansluiting in middenconsole € 435 voeg toe
Voorbereiding tbv bevestiging van navigatiesysteem "ViaMichelin" (navigatiesysteem "ViaMichelin" is als accessoire leverbaar) € 25 voeg toe
ik heb laatste geïnformeerd bij mijn skoda-dealer toen ik de nieuwe fabia heb bekeken. volgens hem is het witte dak nog niet leverbaar in nederland. bestel je het nu, dan moet hij naar de lokale spuiter. beetje vreemd als je op de skoda-website ermee koketteert en het is niet eens leverbaar.
Dat is du nog duurder dan de €675 die ik voorspelde. Jakkes, wat worden we toch genaaid.Het gaat over 695 Euro oo:
Voor € 675,- kom ik je dak wel ff witten hoor.
EEN FOLIE?????? ,jammer dat is het net niet, mischien ziet het er met dat folie er net zo uit als deze Fabia-2 die al te koop staat met een wit dak, ook jammer van die zijkanten!!!!
Mislukt experiment?EEN FOLIE?????? ,jammer dat is het net niet, mischien ziet het er met dat folie er net zo uit als deze Fabia-2 die al te koop staat met een wit dak, ook jammer van die zijkanten!!!!
Ja, heb je gelijk in, ik verwarde het met de Fabia I, hier was het nooit mogelijk op.uit de configurator op skoda.nl. Ik zie toch meerdere keren de maxidot staan het is geen losse optie maar komt mee bij bepaalde zaken zoals de stuurwielbediening van de radio.