Car Wrapping in verschillende kleuren

nemo

Senior Member
Even een oud topic uit het stof gehaald!!

Zo'n zwart dak vind ik wel errrrrrrrrrrrrg mooi.
Zijn er inmiddels al goedkopere oplossingen dan 695 euro??

Las in een ander topic iets over Vinytouch, maar dat is via de dealer dus die zal wel duur zijn.

Ronnie

Forumguru
En gewoon bij een spuiter het dak zwart laten spuiten? Bij het bedrijf waar ik werkte wordt per "liggend" (motorkap/dak) deel zo'n € 250,- berekend. Het zal waarschijnlijk in het westen wel een beetje duurder zijn, maar toch.......

Hetzer

Forumguru
heb geen close up van het dak, maar het zit er echt perfect en glad op, die folie die zij gebruiken doet niet onder aan het echte spuitwerk

Bijlagen

• exeo.jpg
    exeo.jpg
    94,5 KB · Weergaven: 60
  • exeo1.jpg
    exeo1.jpg
    90,3 KB · Weergaven: 68

nemo

Senior Member
Wat is carbon motief?

@Hetz: op die exeo staat het wel erg mooi!! bij een fab heb je nog een spoilertje, weet niet of dat zo mooi is.

Gieliovd

Forumguru
carbon-fiber-silvia-drift-car.jpg

Carbon motief dak.

Carbon = carbon fibre = koolstofvezel.

Hetzer

Forumguru
Spoiler kun je ook gewoon meenemen, carbon is ook wel mooi, maar het normale zwart vind ik mooier ,net zoals deze op de onderstaande foto

Bijlagen

• 1898_Afbeelding_3045.jpg
    1898_Afbeelding_3045.jpg
    40,7 KB · Weergaven: 88

Berry

Senior Member
Ik heb een zwart dak voor mijn auto ook nog overwogen maar vind nu het effect van het zwevende dak mooier

Falcon

Donateur
Misschien kan een moderator de titel even wijzigen naar "Car Wrapping in verschillende kleuren".

Ik moet zeggen dat ik wel flink getriggert ben door die Exeo. Lijkt mij namelijk heel mooi op een O2 Combi.

Weet jij iets over de garantie en en krasgevoeligheid?

Hetzer

Forumguru
Zal het vandaag eens vragen aan CGO, hoe het met de garantie staat en wat de prijzen precies waren.

Bovenaan Onderaan