Car Wrapping in verschillende kleuren

ad5000

Actief lid
Een Fabia is geen Mini en zal het ook nooit worden....
Skoda (en de eigenaars) houdt de eer aan jezelf en probeer het ook niet!

Hetzer

Forumguru
vandaag eindelijk duidelijkheid gekregen omtrent het wittedak!!

Alle versies van de F-2 HB zijn vanaf heden te bestellen met een af-fabriek wit gespoten dak, maar ...

alleen in combinatie met lichtmetalen velgen!!!!

witdak+ 15'inch ANTARES VELG = 1470 euro

witdak+ 16'inch ARTRIA of BEAR VELG = 1685 euro

alleen bij de Sport en de Elegance uitvoeringen kost het dak 670 euro. omdat deze uitvoeringen natuurlijk al standaard lichtmetalen velgen hebben.

Fabia

† In Memoriam
Wat vind je van deze Fabia:

Staat te koop bij Autobedrijf Ton Pols B.V. WAALWIJK

Bijlagen

• 112060363_1.jpg
    112060363_1.jpg
    9,7 KB · Weergaven: 75

LenK

Forumguru
Zie ik liever als zwart met wit dak. Is Ton Pols tegenwoordig trouwesn echte dealer?

Hetzer

Forumguru
quote=Lenk, Zie ik liever als zwart met wit dak.

We hebben hier nog een variant geen wit dak en geen zwart dak , maar een wit/zwart geblokt dak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(met het normale witte dak leek hij schijnbaar nog niet genoeg op de Mini :1819:)

Bijlagen

• 0136153456001.jpg
    0136153456001.jpg
    14,2 KB · Weergaven: 53
  • 0136153456005.jpg
    0136153456005.jpg
    13,5 KB · Weergaven: 47

Kirsten

Senior Member
Mag ik een tip geven....
Neem geen wit dak, ik heb hem en je mag iedere week gaan poetsen anders krijg je hem niet meer wit.

bluskabouter

Forumguru
quote=Lenk, Zie ik liever als zwart met wit dak.

We hebben hier nog een variant geen wit dak en geen zwart dak , maar een wit/zwart geblokt dak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(met het normale witte dak leek hij schijnbaar nog niet genoeg op de Mini :1819:)

foto genomen bij garage goritzlehner in hengelo{o}?
deze auto daar ook gezien.

EdK

Forumguru
Toevallig zag ik afgelopen vrijdag een Fabia2 in de kleur zwart met een wit dak rijden
Het is wel appart maar om te zeggen ,Mooi ??
Nee dat niet , wat er achter het stuur zat was mijn inziens veelll mooier !!

Hetzer

Forumguru
Mag ik een tip geven....
Neem geen wit dak, ik heb hem en je mag iedere week gaan poetsen anders krijg je hem niet meer wit.

Ach ik poets minimaal 1x keer per week de auto's bij mijn thuis, dus dat zit wel goed!!
Als ik ooit een Fabia HB bestel dan word het zeker met wit dak en witte speigels zonder einge twijfel!!!

Kirsten

Senior Member
Als je iedere week je auto poetst dan moet het geen probleem zijn hem wit te houden! Ik ging het twee weken geleden eens proberen... voor het eerst in al die tijd dat ik hem heb. Ben zeker 3 uur zoet geweest.

nemo

Senior Member
Hmm.. dus dat wit valt toch wel tegen. Ik ga ongeveer 1x per maand "in bad" (=wasstraat) met Nemo (want zo noem ik mijn Fabia) :)

Ik zat gisteren stiekem op internet te kijken naar een vervanger voor mijn fabia, en kwam op een candy white Seat Leon. Maar als wit écht zo besmettelijk is, dan zal ik dat eens heroverwegen..

LenK

Forumguru
Fabia2 in de kleur zwart met een wit dak rijden
Het is wel appart maar om te zeggen ,Mooi ??
Nee dat niet
Ik denk dat dat komt omdat Zwart en Wit te veel contrasteren.
Blauw-wit combinatie zoals Kirsten heeft is wmb een veel mooier plaatje.
Alleen jammer van dat poetsen dus.

Fabia

† In Memoriam
Wat dacht je hiervan:

Bijlagen

• !cid_Afb004.jpg
    !cid_Afb004.jpg
    54,7 KB · Weergaven: 49
  • !cid_Afb005.jpg
    !cid_Afb005.jpg
    50,4 KB · Weergaven: 53

LenK

Forumguru
Wmb mooi plaatje.
Bij zwart op wit is de balans tussen de 2 kleuren beter omdat er veel meer zwarte elementen aan de auto zitten.
Zwart op wit geeft ook een sportief accentje. Nog een paar antraciet velgen eronder en het plaatje is compleet.

Kirsten

Senior Member
Je blijft poetsen, maar het is wel een mooie combinatie inderdaad, wit met een zwart dak.

Bovenaan Onderaan