Car Wrapping in verschillende kleuren

cvegreen

Forumguru
@ Falcon , bij deze is de titel veranderd in "Car Wrapping in verschillende kleuren" zoals aangegeven , vond het meteen een heel goed idee ,omdat er niet enkel meer over een wit dak gaat . :xyxthumbs:
Ben trouwens heel boeiend aan het meelezen , omdat ik een F2 toch heel mooi vind met een ander kleur dak dan de rest van de auto . Dat maakt het mogelijk om dit te doen omdat de A stijlen zwart zijn vind ik .

Hetzer

Forumguru
uhh ja, inmiddels alweer vergeten is al weer enige tijd geleden, ik zal het eerdaags wel weer eens vragen

Jkz

Lid
Ik heb het ook nagevraagd, prijzen voor een fabia 2 gl zijn ongeveer 400 euro inclusief die knoeperd van een spoiler en spiegels!!
Wanneer je gebruik maakt van een wasstraat kan dit effect hebben op de folie! Over het algemeen wordt er tenminste bij mij geadviseerd de folie niet langer dan 3 jaar te laten zitten!! Anders kan het problemen geven als je wil verwijderen. Ik overweeg ook mijn zwarte fabia een wit of zilver dak te geven, maar moet eerst afwachten wat mijn dealer met de spoiler gaat doen maar daar loopt een andere topic al over!!
Gr. Johan.

Falcon

Donateur
Trouwens heeft het bedrijf wat de auto carwrapt of de eigenaar niet de verplichting de kleurwijziging door te geven aan de RDW?

Jkz

Lid
Dit hoeft niet, een klein stukje van de originele kleur, bijv. onder motorkap origineel houden is voldoende!!

Bothje

Heel gewoon lid

Om een moeilijke periode af te sluiten, wordt het dak volgende week maandag gewrapped met zwarte folie. Gewoon omdat ik het heel fraai vind staan.
Het stukje boven de voorruit tot het panoramadak en aan de achterzijde tot de achterruit wordt gedaan. Als de prijs meevalt worden ook de spiegelkappen gewrapped.
Prognose is 2 uur werk met 2 personen die dit al vaker hebben gedaan.

Het proces mag gefotografeerd worden door mij, dus plaatjes volgen.

Bothje

Heel gewoon lid
Vanmiddag is mijn dak in de zwarte folie gezet, ook de spiegelkappen zijn in folie ingepakt.
Ben er content mee.
Vanwege werkverplichtingen in de nacht :smiley29: laten de foto's nog even op zich wachten....

Bothje

Heel gewoon lid
@Fabia Na de nachtdiensten ga ik de vele foto's bekijken en dan wordt een kleine selectie hiervan op het forum geplaatst.

De spiegelkappen in de folie zetten zou 60 Euri (ex BTW) kosten volgens prijsopgave, zal wel kloppen maar heb de factuur nog niet binnen :winkie:
Was vrij snel gebeurt, met de spuitbus was ik zelf veel langer bezig geweest... en dan heb je toch ook drie spuitbussen nodig (primer, kleurlak, blanke lak) om het goed te doen.

Bovenaan Onderaan