Canon-Eye
Forumguru
@Helmond42 Ik heb vele jaren in de situatie verkeerd dat het tweede autootje op jaarbasis misschien 3000 of nog minder kilometers reed, maar toch niet gemist kon worden omdat een groot deel daarvan moest worden gereden op momenten dat auto 1 niet beschikbaar was. Er is in mijn dorp geen bruikbaar openbaar vervoer, afgezien van de buurtbus die alleen op werkdagen tussen 9 en 17u om de 2 uur langskomt, dus met wat wisselende verplichtingen moet je toch een oplossing verzinnen als het te ver is om te fietsen.2 auto's nu. Dat van dat budget snap ik dan niet meer.
Dat van dat budget snap ik daarom des te beter. Wat moet, dat moet...
En nu de meeste verplichtingen zijn weggevallen en we de Twingo dit voorjaar hebben weggedaan, moeten we de resterende activiteiten steeds erg goed op elkaar afstemmen om te voorkomen dat één van ons zonder vervoer zit. De laatste twee jaar reed hij nóg veel minder - 2 of 3x tanken, dat was het wel - maar zo af en toe missen we hem nu toch. Maar goed, er is nu wel ruimte op het erf om af en toe de caravan een paar dagen bij huis te kunnen hebben terwijl de Fabia dan toch onder de carport kan worden geparkeerd.
Daar hebben we voor gekozen - en kunnen kiezen is een luxe.