Nu komt JD om de hoek kijken en krijg ik toch weer de kriebels.
Misschien toch eens een bezoek brengen aan JD... zitten bijna om de hoek.
Interessant heer Peter_Octavia.
Ik ben heel erg benieuwd dan naar uw ervaringen. In theorie levert JD 30 PK meer, maar omdat dit een vergelijking is tussen de fabrieksopgave tov het door JD gemeten resultaat, gaat deze opgave mank.
Uit de grafieken zegt JD dan ook dat het vermogen af fabriek 11 PK hoger ligt en dan is de winst een 30% lager, dus 20 PK. en dat voor 690 euro's.
Gezien de discussies op het seat-forum en de reacties, blijf ik zeer sceptisch. Computer is hetzelfde aldus Race Eend daar, terwijl alleen de programmering afwijkt. En derhalve ben ik erg benieuwd naar de verschillen .
Dit spreekt dan boekdelen:
citaat: "Speedbuster is 100% de Producent van de Powerbox die JDEngineering nu verkoopt en waartegen jij Raceeend al een jaar lang loopt aan te schoppen" Aldus directeur EvertWillem, eigenaar van Ventura Tuning, en vervolgt met: "De eigenaar van Speedbuster kennen wij goed, en als er iemand aan ons woord twijfeld wij kunnen zo hun telefoon nr in Duitsland doorgeven dan kan een ieder ons woord verrifieren.
JD kan alleen de tuning voor het motortype selecteren en daarna aan het knopje draaien voor meer of minder vermogen, JA dat weten wij heel zeker !"aldus EvertWillem.