dirkkroneman
Forumguru
Ideetje: houd hun website in de gaten Als het mogelijk is zal het vast zsm op hun site staan.
Persoonlijk heb ik zoiets van als je centen uit gaat geven aan tuning doe het dan goed en laat er dan een DSG optimalisatie opzetten van bijvoorbeeld TVS Engineering en niet alleen een reset doen op je DSG. De standaard software in je DSG veranderd niet door zo'n reset@Skoda Rider Ik begreep uit eerder contact van mij met JD dat bij het aanbrengen van de (externe) ecu tuning ze bij een DSG-7 ook altijd de bak resetten'Daarna gaat de computer van de DSG (mechatronic) zich opnieuw inleren/instellen tov de gewijzigde motor karakteristiek.
Contact opnemen zou ik zeggen en proberen een deal te maken.@ertromp Ben met je eens dat DSG optimalisatie en tuning beste combinatie is. Het verhoogd wel prijskaartje aanzienlijk. Het mooiste zou zijn als TVS korting of combi deal zou geven op DSG optimalisatie (a 500 euro) i.c.m. OBD/externe Tuning.
Niet gelijk even voor de 1.4 tsi gevraagd?Ik heb het nogmaals voor jullie nagevraagd bij TVS, OBD tuning is wel degelijk mogelijk de 1.6 TDI in de O3 goed nieuws dus voor de OBD Tuning Fanclub
@Skoda Rider is een optie, ECU hoeft niet open, software wordt immers geladen via een stekkerverbinding (OBD poort) vandaar de naam OBD tuning, alleen ben je het wel 'kwijt' na je lease termijn, een box is te hergebruiken of te verkopen.
Ik heb het nogmaals voor jullie nagevraagd bij TVS, OBD tuning is wel degelijk mogelijk de 1.6 TDI in de O3 goed nieuws dus voor de OBD Tuning Fanclub