Ik heb de Venturabox gehad in mijn Seat Ibiza en ik moet zeggen dat het niet slecht was, maar ook niet schokkend qua verschil. De inbouw mocht ik voor 495 euro mooi zelf doen en service was dus bij levering op. JD is me nu uitstekend bevallen, duidelijk verschil met origineel, goede inbouw en op de rollerbank afgesteld i.p.v. standaard kastje opsturen en klaar. Nette prijs betaald, beter gevoel bij...Ventura doet mij een aanbieding van 335,- euro als ik mijn oude poloecu inlever. Is dit iets om te overwegen?
@Corné de Kluijver, Dus OBD tuning voor 1.6TDI handbak is nu mogelijk of alleen de DSG versies?@Majefloti, 200,- korting op de box, 50% op DSG aanpassing.
OBD zal duurder zijn ivm contract met PON/OC.T
OC.T (www.oct-tuning.com) is nu de huistuner van VAG (voorheen was ABT de huistuner).Wie is OC.T als ik vragen mag?
bij beide@Corné de Kluijver, Dus OBD tuning voor 1.6TDI handbak is nu mogelijk of alleen de DSG versies?
afhankelijk van het type motor tussen 800,- en 1500,- helaas.. ivm contract met PON/O.CT voor exacte prijs is een beller momenteel sneller, want ze hebben het giga druk, de emails beantwoorden loopt achterstand op momenteel....Weet je toevallig wat OBD kost bij TVS? Anders mail ik Dirk van TVS.
@Corné de Kluijver, thanks! ik ga zeker een belletje plegen. Met voucher blijft TVS in duurste geval nog interessanter dan dealer......bij beideafhankelijk van het type motor tussen 800,- en 1500,- helaas.. ivm contract met PON/O.CT voor exacte prijs is een beller momenteel sneller, want ze hebben het giga druk, de emails beantwoorden loopt achterstand op momenteel....