Chiptuning O3 1.6 TDI

hephie

Lid
Groepsactie, interessant!! 't is wel een heel eind rijden voor mij, maar dat heb ik er voor over.
Wordt er ergens bijgehouden wie allemaal gaat? En wanneer is het nu juist?
Ik vermoed dat op het moment zelf de powerbox dan ook geplaatst kan worden door JD (+ test op rollenbank)?

Blijft de prijs 700euro?

Groepsactie, interessant!! 't is wel een heel eind rijden voor mij, maar dat heb ik er voor over.
Wordt er ergens bijgehouden wie allemaal gaat? En wanneer is het nu juist?
Ik vermoed dat op het moment zelf de powerbox dan ook geplaatst kan worden door JD (+ test op rollenbank)?

Blijft de prijs 700euro?

Dat moet goedkoper kunnen met een groepsactie :)

micky

Forumguru
Ik ben mee, ik heb sowieso het plan om de mijne te laten chippen bij JD, heb een aantal weken geleden al met ze gebeld :)

Ik overweeg ook de JD tuning icm 1.6 tdi DSG7. Mijn auto staat voor eind mei gepland, maar dan eerst nog even inrijden.

micky

Forumguru
@Joske , budget genoeg, maar wij moeten een A of B label rijden vanuit onze "carbon footprint" dan blijft er al weinig keuze over, een V60 met 190PK had ik kunnen leasen, maar 1 ik wil geen Volvo weer en 2 ik wil toch echt een automaat.

• Leuk
Waarderingen: CDK

micky

Forumguru
@Joske volgens mij begrijp je mij gewoon verkeerd:D, ik kies er niet voor om een 1.6je te rijden (de 2.0 TDI 170PK A4 die ik tot 2 jaar terug had was meer mijn keus), ik kies er alleen voor om met deze 1.6 zoveel mogelijk rijplezier te beleven, zeker omdat ik in Duitsland werk:cool:

Bovenaan Onderaan