Chiptuning O3 1.6 TDI

VEEJAY

Forumguru
10406896_651859924901110_4527515631487456877_n.jpg

Stewie

Senior Member
Als ik mijn skoda op tijd krijg (beloofd op 31/08) dan kom ik ook naar de meeting. Niet voor de tjuning, dat durf ik niet met een leasewagen, al is het verleidelijk aan die prijs...

• Leuk
Waarderingen: CDK

Badnews

Senior Member
Ik durf het eigelijk ook niet meer. Mijn prive auto destijds met een kapot tweedemassavliegwiel door mogelijk tuning, maar met de leasebak heb ik dan nog meer problemen.
Ben bang dat de DSG bak van de 1.6 niet meer kan hebben (250nm) dan nu geleverd wordt.
Als de bak of andere dingen klappen ben ik gewoon de sjaak

CDK

Forumguru
@Badnews dat was bad news toen je dat te horen kreeg.... :cry: 1.9 TDI??? Waar getuned? Normaal laten de heren tuners het koppel bij deze motoren heel gedoseerd in komen namelijk, juist omdat 2massa vliegwiel te sparen....

Inderdaad een verleidelijk prijs maar denk niet dat de leasemaatschappij dit leuk gaat vinden.
Wellicht mensen hier op het forum met een OC3 als leaseauto die dit wel gaan doen of hebben gedaan?

CDK

Forumguru
De meesten met een spaar diesel zijn leasers, juist deze mensen die met bijtelling te maken hebben laten hun groene auto tunen om meer vermogen te creëren zonder daar maandelijks extra voor te moeten betalen ;)

Laatst bewerkt:

Stewie

Senior Member
@Stewie je wilt dus OVB op de lijst?

Dat is Nuenen nabij Eindhoven/Helmond? Dat is maar een 65km, zet mij maar op de lijst dan. Kan ook nog komen met mijn peugeot 308 2014 en wat kijken naar anderen hun skoda's :tongue:.

Als ik de skoda heb en het is mogelijk met VCDS om de richtingsaanwijzers ale US-style te laten oplichten (30% oid) ipv dagrijlichten en/of het start-stop systeem kan uitgeschakeld worden zou ik wel eens bij één van de Guru's langs willen :).

De tuning is verleidelijk maar omdat het een lease is heb ik gewoon de 2.0TDI genomen, heeft dan ook 150pk eh.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan