Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Dutch, dat verklaart dus meteen waarom ik nergens last van heb omdat ik nu altijd met ECON rij en in mijn vorige auto's zat er alleen standaard airco zonder ECON functie dus stond de airco altijd aan, ook in de winter, dus last van beslagen ramen.
Heren, we zijn inmiddels 61 berichtjes bezig over twee knopjes, en los van de lengte van dit draadje gaan we telkens dezelfde zaken herhalen. Lees maar eens terug.
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Hhmm....7 pagina's inmiddels....Dat geeft toch aan dat het er geen eenduidig antwoord is... /forum/images/graemlins/crazy.gif
[/ QUOTE ]
Ik tel er 4.... /forum/images/graemlins/crazy.gif
Nou Koen, je hebt heel wat los gemaakt met je vraag over de climatronic. Ik heb inmiddels 62000km op de teller staan en vorige week 4 nieuwe banden (Michelin) gekregen. De vorige Bridgstones waren 'vierkant' en veroorzaakten een hinderlijke zoemende/brom toon in de auto. Ik dacht eerst dat het de wiellagers waren. Best wel prijzig 60000 beurt + 4 banden. Euro 750 !!
De climatronic... ach wat zal ik zeggen? Hij staat altijd op auto +20c en ondervind hier geen problemen mee.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.