climatronic en knopjes auto en econ

@Dutch, dat verklaart dus meteen waarom ik nergens last van heb omdat ik nu altijd met ECON rij en in mijn vorige auto's zat er alleen standaard airco zonder ECON functie dus stond de airco altijd aan, ook in de winter, dus last van beslagen ramen.

higgy

Forumguru
Heren, we zijn inmiddels 61 berichtjes bezig over twee knopjes, en los van de lengte van dit draadje gaan we telkens dezelfde zaken herhalen. Lees maar eens terug.

Logic

Actief lid
Ehh, over welke twee knopjes ging het ook al weer?? /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

@KMA, wat is er niet duidelijk? Volgens mij is alles wel aan bod gekomen /forum/images/graemlins/smiley29.gif

Hhmm....7 pagina's inmiddels....Dat geeft toch aan dat het er geen eenduidig antwoord is... /forum/images/graemlins/crazy.gif

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Hhmm....7 pagina's inmiddels....Dat geeft toch aan dat het er geen eenduidig antwoord is... /forum/images/graemlins/crazy.gif

[/ QUOTE ]
Ik tel er 4.... /forum/images/graemlins/crazy.gif

Potje

Actief lid
/forum/images/graemlins/worshippy.gif

Was tevens mijn 200ste post! Wat een BS-post! Heerlijk!

Logic

Actief lid
En dan vinden we het gek dat er zoveel posts zijn over twee knopjes /forum/images/graemlins/grin.gif

Potje

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
9 pagina's inmiddels ?
/forum/images/graemlins/473.gif

[/ QUOTE ]

Nee, nog acht.....

Tsja, dat duurt lang he, als je erop wacht! /forum/images/graemlins/koffie.gif

eikie

Nieuw lid
Nou Koen, je hebt heel wat los gemaakt met je vraag over de climatronic. Ik heb inmiddels 62000km op de teller staan en vorige week 4 nieuwe banden (Michelin) gekregen. De vorige Bridgstones waren 'vierkant' en veroorzaakten een hinderlijke zoemende/brom toon in de auto. Ik dacht eerst dat het de wiellagers waren. Best wel prijzig 60000 beurt + 4 banden. Euro 750 !!
De climatronic... ach wat zal ik zeggen? Hij staat altijd op auto +20c en ondervind hier geen problemen mee.

Bovenaan Onderaan