Octavia_II
Actief lid
Als ik dan ook nog een "verborgen functie" mag delen:
"Hoe kom ik van het irritante ding-ding geluid af (gordel herinnering)?"
(begrijp met niet verkeerd, ik ben een grote voorstander van het altijd dragen van de gordel, maar ik persoonlijk heb hier geen irritant ding-ding geluid voor nodig)
Ga naar je instrument cluster (0x17)
Kies functie recode (07)
Lees de code (bv. 007101)
Trek 02 van het 4de en 5de getal (van rechts geteld) af (dus: 07 - 02 = 05)
Programmeer deze (005101) code erin en weg is het ding-ding geluid.
Het getal 02 schijnt voor een O2 (toevallig ? ) altijd te werken, maar stel dit eerst zeker !
Ps. tip van flip: schrijft de begin waarde van de code ergens op voordat je begint te wijzigen.
Natuurlijk krijg je van mij geen enkele garanties en ben ik absoluut niet aansprakelijk voor welke schade dan ook, wel of niet voortvloeiend uit deze email! Elk gebruik van bovenstaande info op eigen risico!
Groeten,
Charlie
"Hoe kom ik van het irritante ding-ding geluid af (gordel herinnering)?"
(begrijp met niet verkeerd, ik ben een grote voorstander van het altijd dragen van de gordel, maar ik persoonlijk heb hier geen irritant ding-ding geluid voor nodig)
Ga naar je instrument cluster (0x17)
Kies functie recode (07)
Lees de code (bv. 007101)
Trek 02 van het 4de en 5de getal (van rechts geteld) af (dus: 07 - 02 = 05)
Programmeer deze (005101) code erin en weg is het ding-ding geluid.
Het getal 02 schijnt voor een O2 (toevallig ? ) altijd te werken, maar stel dit eerst zeker !
Ps. tip van flip: schrijft de begin waarde van de code ergens op voordat je begint te wijzigen.
Natuurlijk krijg je van mij geen enkele garanties en ben ik absoluut niet aansprakelijk voor welke schade dan ook, wel of niet voortvloeiend uit deze email! Elk gebruik van bovenstaande info op eigen risico!
Groeten,
Charlie