Maar wat ik eigenlijk niet kan vinden...
de opties die je in kan stellen op een f2 vanaf 2008.
Op de website die genoemd staat, is het alleen voor de f1.
Is er iemand die nog functies weet die je kan activeren bij de F2?
Anti carjacking staat bij mij nog niet aan, maar dat zou ik wel graag willen.
MIsschien zijn er nog andere (leuke) opties?
Ik zou bij mij ook graag 'rainclosing' activeren.
Heb maxidot en de coding bij regenlichtsensor veranderd van 00208933 naar 00471077. Kom hierna helaas niet verder, en dan specifiek Byte 09 in 02 veranderen. Zie geen rainclose optie. Of is dit gewoon niet te activeren? auto is van 2005.
Hoor het graag en alvast bedankt!
Ok, dus als ik het goed begrijp is de functie wel geactiveerd maar zie ik hem niet terug in de Maxidot en VCDS?/quote]
Inderdaad.
Ps. wel ff testen nog, want ik het hetzelfde gedaan met mijn 2005 Octavia II en daar werkt het dus niet op (of ik heb niet goed getest)...
Groet,
Charlie
Nou ik denk dat die byte 9 hex2 ook belangrijk is. Heb de coding erin gezet en ff gewacht(het regent hier momenteel) maar ze gingen niet dicht. Denk dat dit dus pas vanaf 2006 te activeren is.....helaas
Bij de longcoding in VCDS moet je schijnbaar ook byte 9 in 02 veranderen
om het te laten werken.
Het lijkt erop dat het per auto verschilt, net als het automatisch sluiten van de ramen met de Ab. Hier staat dat je in module 46 Byte 5 bit 6 aan moet passen, dit was bij mij byte 3 bit 6.....
Mijn auto is ook net wat ouder dan die van jou...wllicht is dat het verschil.
Kijk zo komen we er tenminste!
Jammer dat het niet werkt, het ging mij meer om te proberen. Heb volgens mij nog nooit mijn ramen open gelaten bij (dreigende) regen.
Heb wel dingen geactiveerd zoals auto ramen sluiten (met AB) en noodremknipperlichten..
Gr,
Marijn