Columbus: hoe maps updaten?

Sorry, maar het wordt nogal uit zijn verband getrokken. Ik zei al excuses dat ik niet zomaar iets aanneem... En ik weet ook niet welke kennis iedereen heeft.

En het is toch gewoon een rare manier als je het zo leest wat je moet doen. En het lijkt er toch op dat er niks gebeurd. Dat mag ik dan toch ook wel vermelden en mezelf dat afvragen. Maar zand erover wat mij betreft.

Heel fijn die tips en dat ik dus op weg ben geholpen, heb ook duimpje gegeven op de reactie van Antera en dat ik het nog eens ging proberen.

Het is ondertussen gelukt na lang wachten, auto op contact, auto laten lopen, toch stuk rijden ivm accu, even gestopt met motor aan, toen motor uit, contact aan, motor aan en dat alles met stick erin.

Ik dacht wederom, dat wordt hem niet, maar navigatie versie is gewisseld. Heel fijn!

Tip: ik had op de Briskoda site gelezen dat je de USB-C stick lekker kon laten zitten en gewoon moest laten werken, de auto tussendoor aan en uit zetten maakt kennelijk niet uit. Dan haal ie ook langzaam alles binnen als ie weer loopt. Zo is het nu bij mij eigenlijk ook goed gekomen, alleen dan in een paar uurtjes. Dus je hoeft niet persé alles in 1 keer te doen kennelijk.

• Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan