MacManiac78
Forumguru
Ik zou willen adviseren: Val terug op een 1DIN radio. Daarop kan je ook wel navigeren.... er kan zelfs een 2DIN scherm uitrollen, hiermee kan je ook nog naar muziek luisteren etc. Ze zijn een heel veel goedkoper en zijn niet zo in trek bij het gemaskerde tuig. (omdat ze minder opvallen). Daarnaast heb je weer een mooi vakje vrij voor wat anders.
De 1DIN's hebben vaak genoeg gewoon een afneembaar frontje. De 2DIN's hebben juist een extra (duur en lomp, moeilijk op te bergen) antidiefstal frontje nodig.
Even terug heb ik melding gemaakt van een 'aanbieder' op Marktplaats. Deze Simon is nog steeds actief. Hij verkoopt ze met regelmaat met codekaart (om de beveiligingscode te omzeilen) en wil ze nog voor je inbouwen ook.
Tip: Neem een grote vent of een knuppel (of beiden) mee en haal een gestolen RNS terug.
Ik weet niet of dit mag, maar... zie HIER
PS. MP is hier al vele keren (door mij) op gewezen, maar onderneemt geen acties.![nietblij.gif :( :(](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/nietblij.gif)
Voor de kwaliteit van alternatieve 2DIN apparatuur wordt gewaarschuwd. Maar... als je het eens wil zien, kijk dan eens hoe mooi ze het kunnen maken: LINK
De 1DIN's hebben vaak genoeg gewoon een afneembaar frontje. De 2DIN's hebben juist een extra (duur en lomp, moeilijk op te bergen) antidiefstal frontje nodig.
Even terug heb ik melding gemaakt van een 'aanbieder' op Marktplaats. Deze Simon is nog steeds actief. Hij verkoopt ze met regelmaat met codekaart (om de beveiligingscode te omzeilen) en wil ze nog voor je inbouwen ook.
Tip: Neem een grote vent of een knuppel (of beiden) mee en haal een gestolen RNS terug.
Ik weet niet of dit mag, maar... zie HIER
PS. MP is hier al vele keren (door mij) op gewezen, maar onderneemt geen acties.
![nietblij.gif :( :(](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/nietblij.gif)
Voor de kwaliteit van alternatieve 2DIN apparatuur wordt gewaarschuwd. Maar... als je het eens wil zien, kijk dan eens hoe mooi ze het kunnen maken: LINK