Columbus gestolen!
Ik heb even bewust gewacht met het posten van dit topic, omdat ik afgelopen woensdag redelijk over de flos was. Nadat ze 4 weken gelden bij de Passat van m'n buurman, z'n RNS 510 eruit hadden gejat en mijn O-2 hadden overgeslagen vanwege het extra alarm (tenminste, dat was destijds mijn verklaring. Hebben ze afgelopen week zowel de nieuwe van hem als nu ook die van mij eruit gejat. Buiten het feit dat je een hoop gedonder hebt met allerlei instanties, tast het met name al je gevoel voor rechtvaardigheid, eerlijkheid en noem maar op aan. Tjeemig wat is dat klote! Ik kan het niet anders zeggen.
Ze zeggen dat die dieven gewoon weten dat er een nieuw systeem ingezet gaat worden en komen na een aantal weken weer opnieuw shoppen, totdat het ze te heet word onder de voeten. Mijn auto is een prive auto en ik ben er goed ziek van. Weg m'n vertrouwen van dat gebeurt hier niet. Weg m'n zorgvuldig bij elkaar geraapte muziek, weg al m'n adressen, weg de maagdelijke uitstsraling van mijn auto. Ongetwijfeld blijf je er gevolgschade van zien zoals een kras die niet vergoed word of een niet originele Carglass ruit. Bah, wat een ellende! En leuk dat we de grenzen zo open stellen. FOM heet dat, oftewel Freedom Of Movement. Geniet er maar van, stelletje tuig. Ik ga wel weer hard werken om die shit te betalen.
Zo dat is er uit! En ook al weet ik dat het voor sommigen misschien de normaalste zaak van de wereld schijnt te zijn geworden (gezien hun reacties als ik vertel wat mij nou gebeurt is), ik kan er niet aan wennen dat anderen aan je spullen zitten, beschadigen, slopen of stelen.
Voor de lotgenoten, wat was jullie oplossing? Weer een Columbus of toch maar iets anders wat minder diefstalgevoelig is en als bonus een beter geluid produceerd, Want in dat laaste blinkt dat apparaat nou niet echt uit helaas.