Columbus gestolen
Van zondag op maandag is mijn Skoda Superb opengebroken en mijn Columbus navigatie eruit gestolen.
Ze hebben het rechterachterruitje ingetikt van mijn achterportier, enzo de deur van binnenuit open gemaakt. Hierbij hebben ze een rolgordijn beschadigd
Mijn auto stond bijna onder mijn slaapkamerraam geparkeerd waar ze vakkundig de navi verwijderd hebben zonder verdere schade. Bijzonder brutaal dus.
Van de leasemaatschappij mocht ik weer een nieuwe Columbus bestellen, hier echter van afgezien. De kans is mij te groot dat ze weer terug komen. Nu gekozen voor een
kenwood dnx9260bt deze heeft namelijk een afneembaar front. Dan nu eerst maar wachten op een nieuw ruitje (staat in backorder) en dan een nieuw navigatie laten monteren.
Al met al heb ik er knap de balen van en al het gedoe met aan gifte doen e.d. Raar trouwens dat hiervoor nog steeds geen goede oplossing is gevonden.
![IMG_5526.jpg IMG_5526.jpg](https://www.skodaforum.nl/forum/data/attachments/11/11428-a0ffb36163f058e3e01079b8d31194b0.jpg)