Even een update over de bruine rakker
Afgelopen weekend was ik onderweg naar huis, reed de straat in en voelde een hikje, keek op m'n dashboard en zag een motorstoringslampje gaan branden, noodloop
Door middel van VCP uitgelezen en daarmee kwam foutcode P008700 aan het licht, te lage brandstofdruk. Na wat dieper graven bleek de hoge druk brandstofpomp de boosdoener te zijn. Met dank aan
@ertromp,
@Joske en
@Octavia32 deze conclusie kunnen trekken
Vervolgens een mailtje naar TVS gestuurd en maandagmorgen terug gebeld. Na de zaken doorgesproken en uitgesloten te hebben waren we het er over eens dat het probleem daadwerkelijk de brandstofpomp was. Ik kreeg 3 opties voorgeschoteld.
1) auto met een auto ambulance naar Varsseveld laten brengen en weer thuis laten bezorgen.
2) Onderdelen laten opsturen naar een garagebedrijf waar ik vertrouwen in heb.
3) Op dinsdagavond aan huis laten repareren door de medewerker van TVS die mijn project gedaan heeft.
Voor de laatste optie gekozen omdat dit de snelste optie voor mij was.
Zo gezegd zo gedaan, gisterenavond is de HD pomp vervangen, Dirk was om 20.45h bij mij thuis en om 22.30h was na een nacontrole en het wissen van de fouten de klus geklaard, allemaal onder garantie! Een dikke pluim voor TVS, TOP SERVICE!!!
Hier kan een niet nader te noemen bedrijf uit mijn regio een voorbeeld aan nemen