Octavia32
Forumguru
Misschien wil @sitechris wel een review en een proefrit maken in jouw auto .Denk dat ik dan een helm opzet met een camera er op a la @sitechris denk ik @Octavia32
Met als titel snelste Superb van Nederland
Misschien wil @sitechris wel een review en een proefrit maken in jouw auto .Denk dat ik dan een helm opzet met een camera er op a la @sitechris denk ik @Octavia32
@plaza haalt ook de 270/280 wel denk ik, dus het zal ook wel zoiets zijn denk ik @Luuk Thijssen, het boeit mij niet zo erg eerlijk gezegd, maar ik zal het eens gaan testen
Ben momenteel met onze andere Skoda bij VAG Techniek, nog even aan Lucas gevraagd over de meting van gisteren, als ik op een warme dag als gisteren 405 pk meet, dan gaat dat op een koelere dag zeker meer opleveren @Cordoba, die DIN correctie zou daar niet op van toepassing zijn
@Corné de Kluijver @Luuk Thijssen mocht er datum bekend dan kom ik ook buurten
Ik ben benieuwd naar de uitslag @Luuk Thijssen, ik weet uit ervaring van mijn verleden, dat mijn standaard rs toch echt wel sneller aanvoelde als mijn gechipte superb. Maar dat kan ook beleving zijn wat ik al zei,260km/h in een octavia is een heel andere beleving als in een superb.