Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dan ligt je 'max. vermogen toerental' dus nog een stuk boven die 5800 rpm, of is het zo, dat je met die iets andere max. koppels toevallig steeds op hetzelfde vermogen uitkomt?
Dan zou ik tot die tijd even de aanbiedingen van de Lidl in de gaten houden...
Aan de typenummers te zien kun je met die grote ook 400 PK halen en met die kleine 270... Mooie deal.
Ben momenteel met onze andere Skoda bij VAG Techniek, nog even aan Lucas gevraagd over de meting van gisteren, als ik op een warme dag als gisteren 405 pk meet, dan gaat dat op een koelere dag zeker meer opleveren @Cordoba, die DIN correctie zou daar niet op van toepassing zijn
@Vanenkelen, daar wordt vaker naar gevraagd, ik zal dat maar eens gaan testen dan Dirk van TVS heeft 265 geklokt toen moest hij van het gas, maar voor zijn log was dat voldoende
@Vanenkelen, daar wordt vaker naar gevraagd, ik zal dat maar eens gaan testen dan Dirk van TVS heeft 265 geklokt toen moest hij van het gas, maar voor zijn log was dat voldoende
Pedaal op de vloer, beide (zweet) handjes aan het stuur en dan maar hopen dat het asfalt niet te snel op gaat
290 op de teller zou hij toch wel makkelijk moeten lopen denkik
@plaza haalt ook de 270/280 wel denk ik, dus het zal ook wel zoiets zijn denk ik @Luuk Thijssen, het boeit mij niet zo erg eerlijk gezegd, maar ik zal het eens gaan testen
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.