Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Super upgrade naar de 2 pijpjes Wees zuinig op die 6 pitter want dat vind ik echt een fout bij de S3 dat daar alleen maar van die 4 pitters in komen want zo'n klank krijg je never niet met zo'n machine.
Goede tip trouwens van het zwart maken van de dempers
@ertromp & @Schippersss dankjewel voor de complimenten ja tegen die blinkende dempers aankijken vond ik niets, dus daarom met hittebestendige verf zwart laten spuiten
Heb nog wel n vraagje Corne, wat voor spoilerlip heb je er voor op zitten.
Zag die vorige week bij jou vandaar.
Zal misschien wel in één van de vorige pagina staan,maar dan moet ik 99 pagina's doorspitten.....
@Taffy gewoon bestellen bij superskoda.
Daar is ie goedkoper en net zo origineel als van de dealer.
Monteren is niet heel moeilijk, de originele boutjes van nu kunnen gewoon gebruikt wordén.
Zeker weten, ik kan niet wachten tot ze eronder komen.
Sturen als een scheermes en toch normaal comfort, stond er echt van te kijken hoeveel comfort je nog hebt!!
Helemaal TOP!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.