Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miez1

Forumguru
Well I'll be damned! Slagroom op de taart! Wat een prachtige sound Corné. Net als je denkt dat het niet
mooier kan....... High Class Superb!

• Leuk
Waarderingen: CDK

bartvw

Forumguru
@Corné de Kluijver heb de auto in real live mogen aanschouwen afgelopen zaterdag en ik vind het een super bak maar dat geluid niet normaal meer zeg echt helemaal top :thumbsup:
Elke tunnel gewoon ramen open en genieten heerlijk.
Ze hadden beter jou geluid kunnen stoppen achter het dat RS knopje ben de naam even kwijt :pieker:

Grt Bart

fiestaman

Forumguru
smaak en goesting, het blijft iets persoonlijk.
Het geluid: top !
de looks van de eindpijpjes: niet mijn smaak
de velgen: het is eens iets anders maar het is niet wat ik er van verwachte Corné.
Ik hoop op betere foto's van de zijkant, zodat ik beter kan oordelen. En op foto ziet een auto er toch net iets anders uit dan irl, dus misschien valt het toch allemaal beter mee dan ik denk :-)

• Leuk

SuperBeeb

Forumguru
Kan hier op mn werk het geluid niet checken, maar vind die (enkele) eindpijpjes veel beter dan de standaard (dubbele) pijpjes links en rechts.
Valt me wel op dat je achteruitrijverlichting nauwelijks zichtbaar is. Klopt dat, of ligt het aan de kijkhoek?

• Leuk

CDK

Forumguru
@superbeep, dank voor de complimenten, wat betreft de lichtopbrengst van de achteruitrijverlichting..., dat komt waarschijnlijk omdat over dat gedeelte van de unit een donkere folie geplakt zit ;)

CDK

Forumguru
@fiestaman, smaak is een persoonlijk iets, net als met de gouden wielen én mijn interieur kwam dat op foto's nooit lekker uit de verf. Dat vind ik zelf ook zo trouwens. Ik weet hoe het er in real life uit ziet en daar kan ik goed mee leven ;)

TBiRD

Lid
Ik vind het gat niet genoeg gevuld. Hadden mi ook mogen zijn zoals de standaard pijpjes die je ziet. Iets langer aan de bovenkant.(bij nader inzien zijn ze dat precies al wel een beetje)

Laatst bewerkt:
  • Leuk

CDK

Forumguru
@TBiRD, langer aan de bovenkant geeft een beetje Sjonnie look naar mijn mening net als nóg dikkere pijpen, daarom heb ik voor deze setup gekozen, het blijft een Skoda en geen Lamborghini, al klinkt het wel zo ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan