Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

achbrouwer

Forumguru
geluid klinkt heftig snerpend
ben benieuwd wat er gebeurd als je dit met 280 voorbij komt zetten

denk dat je zelf heel even van het gas afgaat :dankje:

• Leuk
Waarderingen: CDK

Blackokkie2

Forumguru
Haha, ja en denk maar niet dat je ze daar met deze snelheid kan aftroeven, zij hebben meestal ook leuk speelgoed in het vooronder.

• Leuk

Cordoba

Forumguru
Het gaat niet zo zeer om de snelheid, maar waar je het (kan) doen. Mijn volgende grens ligt (moge inmiddels duidelijk zijn..) op 200MPH. De 'club' van 300KMH al geruime tijd geleden mogen doen, op zowel 2 als 4 wielen. ;)
200 meter per uur is toch niet zo snel, of wil proberen om langzamer te rijden?:D
(yep, ik weet dat 200 mijl/uur net boven de 320 km/u is)

Mijn persoonlijke topsnelheid is overigens zonder wielen en binnen NL en ligt ergens rond de 250 km/u

sitechris

Donateur
Mijn persoonlijk record staat op 294 op teller met mijn Leonnetje en er zat zeker nog meer in. Vandaag overigens gemerkt dat met de DSG in S-stand de auto lekkerder doortrekt naar topsnelheid als in D-stand. Opmerkelijk, maar waar.

• Leuk

sitechris

Donateur
Met 400 pk heb je sowieso weinig tegenstand. Een 535D gaat het ook niet tegen je redden bv. Wat me wel opvalt van de Superb is dat het een grote auto is en dat je qua snelheidsbeleving niet direct in de gaten hebt dat het hard gaat, totdat je even op de teller kijkt en ziet met welk geweld hij naar rechtsbeneden klettert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan