OMG, en dan te bedenken dat mijn 1.8 TSI geijkte 6.8 l/100 km (1 op 14.7) verbruikt met 750 kg aan de haak en de CC op 100 km/h...2007km uit en thuis gereden en 239 liter octaan 100 / 102 benzine verstookt, kosten daarvan waren €353,- Het verbruik van 1 liter op 8,397km bij een gemiddelde snelheid van 111,5km per uur
maar jij rijdt gewoon als een ouwe man met een pet op.. niet?dan te bedenken dat mijn 1.8 TSI geijkte 6.8 l/100 km
...of erger: een gleufhoed op en een sigaar in de mondhoek?als een ouwe man met een pet op.
Valt best mee hoor, ik haal ook gewoon in als ze voor mij te langzaam rijden. En ook als de vouwwagen er achter hangt. Dan moeten de 180 paardjes gewoon allemaal aan het werk. Maar verder probeer ik gewoon met de stroom mee te rijden.maar jij rijdt gewoon als een ouwe man met een pet op.. niet?
OK, maar dat van die stukjes 200+ had je er net niet bijgeschreven. Overigens kwam ik gemiddeld bij lange na niet aan die 111. Bij mij was het geloof ik maar zo'n 75, dankzij al die Baustellen (waarin je met moeite 60 haalt, omdat men in die smalle baantjes niet harder durft) en files in Duitsland.@andrehj, CC op 100km/h is iets anders als wat ik had opgeschreven 18 reisuren inclusief stops en een gemiddelde snelheid van 111.5, veel stukken 200+ gereden waar toegestaan en mogelijk, anders had ik rond 1 op 11 uitgekomen.
Volgens mij waren ze dan met de Fab 3 van mevr. Kluijver gegaan hoor...Als hij zuinig had willen rijden had hij wel een andere gekocht dan de 3.6 V6.
Kabaal?........ Muziek!@Der Einser, klepje dicht uiteraard, 1 x open in z'n koker tunnel onder een berg door, dan weet je niet wat je hoort hoor, of de hele tunnel instort zo'n kabaal