Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
omdat een eerder genoemd bedrijf uit Ridderkerk z'n woord niet waar kan maken en dan het voor het gemak maar niet nakomt heb ik zaterdag m'n auto bij TVS achter gelaten, zodat zij de klus wél af kunnen maken, had ik dat nu maar eerder gedaan, want dat had me een flinke zak duiten bespaart :jaja:
ik heb andere einddempers laten monteren met het speciale verzoek om zo stil mogelijke sportdempers te monteren, voor extra geluid heb ik immers de bypass met een elektrisch op afstand bediende klep.
de klacht die ik nu heb is dat bij deellast er resonantie op treed, zeer vervelend bij 120 op de cruisecontrol, er zitten prachtige Magnaflow einddempers op, maar niet geschikt voor een V6 zonder middendemper :fool:
TVS gaat het nu voor me fixen met 2 van deze zeer mooie custom made direct flow low sound dempers :jaja::D :thumbsup:

image.jpg

Laatst bewerkt:

bobbl

Forumguru
Mooi dat je hem stiller maakt, vindt ik beter bij de auto passen!
En als je wilt brullen gooi je toch de klep los!

• Leuk
Waarderingen: CDK

Der Einser

Forumguru
Al na afloop van de meeting even kort kunnen bewonderen!
Mooie dempers hoor!
Echt heel netjes.
Hopelijk heb je hier wel het gewenste resultaat mee.

• Leuk

ertromp

Forumguru
Ook ik heb een demper mogen aanschouwen na de meeting en het is een super stuk handwerk :thumbsup: Ben ook benieuwd naar het resultaat

• Leuk

CDK

Forumguru
@Blackokkie2, weet ik niet, had geen afspraak gemaakt met TVS, maar omdat ik 5 september toch daar was en ik met @Fabi3 mee terug kon rijden, heb ik'm daar achter gelaten en ik zie of hoor wel als hij klaar is. Voor november heb ik zeer waarschijnlijk toch geen tijd om hem op te halen.

CDK

Forumguru
@SuperBeeb, de mannen van TVS hebben voor mij zelfs haal en breng service, maar ik vertrouw hun 'drempel en gaten radar' niet :D Kortom ik ben zuinig op m'n velgen, met 20'' zit er niet veel band om en moet je donders goed kijken waar je rijd, dus haal ik'm lekker zelf op ;) maar bedankt voor het aanbod :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan