Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tuulster

Forumguru
Zo ziet het er in de Superb uit. Deze zit onderaan de deur, schijnt normaal wit naar beneden en rood aan de binnenkant. Straks geen rood meer, wit naar binnen en logo naar beneden (voor zover ik kon zien). Hoe de montage gaat zien we dan wel weer :)

Bekijk bijlage 25020

@Corné de Kluijver : 'jij hebt ooit deze projectortjes geplaatst. Ik heb even een vraag over de deur verlichting.

In de nieuwe Sup III zitten er voor lampjes en in de uitsparingen achter alleen reflectoren. Hier horen ook gewoon lampjes in.... Zou het zo kunnen zijn dat de bekabeling er gewoon al ligt? of zaten er in de Sup II op alle vier de portieren lampjes. Hoe was dat bij jou bij plaatsing van die lampjes (L&K uitvoering!!)
Kan het me eigenlijk niet meer herinneren van mijn Sup II, volgens mij niet??

s-line

Forumguru
In een superb 2 zit er alleen verlichting in deuren bij de duurdere versie's. En er ligt geen bekabeling achter bij de basic uitvoeringen.

Tuulster

Forumguru
Bummer :cry:, Ik hoopte eigenlijk dat de draadjes er gewoon zouden liggen, is vaker het geval. Het is dan duurder en kost meer tijd om het niet te plaatsen dan de kabelboom gewoon standaard er in te hangen....

Tuulster

Forumguru
@fastpeter Heb jij lampjes in de achter portieren in die super(b) III L&K bolide van jou?:pardon:

Ik heb namelijk een Style Business, best een hele luxe variant al zeg ik het zelf, je hebt alleen de L&K er nog boven, als ze daar niet inzitten hoef ik er ook niks uit te wippen, dan zitten ze er zeker niet @Eemspoort :D:jaja:

Eemspoort

Forumguru
Klopt, maar lijkt me toch sterk dat ze in een SIII L&K niet zitten, terwijl ze in een SII Elegance Bussinesline wel zitten.
Ofschoon het wel wat vreemd is dat je ze niet al hebt als je 1 uitvoering onder de L&K zit?

Tuulster

Forumguru
Precies mijn gedachte.... Volgens mij had ik ze namelijk in mijn oude Sup II Arctic ook gewoon....
Valse zuinigheid zou ik zeggen!

Tuulster

Forumguru
Bah, valse zuinigheid dus om in de nieuwe Sup twee reflectoren achter in de portieren te drukken, even kijken of @fastpeter ze wel in zijn nieuwe L&K heeft anders is het vette pech denk ik....:cry::D

• Leuk
Waarderingen: CDK

Pendragon

Donateur
Mijn S2 was een Comfort BL. Dus niet alleen in de luxe uitvoeringen. Ik verbaas me hoe vaak de kleine details soms weer weggelaten worden in nieuwe versies. In de O3 bijvoorbeeld geen lichtjes bij de zonnekappen.

RayDelft

Forumguru
@Corné de Kluijver
Ik had hel wat leesvoer in te halen. Heb je hele stage III project met belangstelling gelezen.
Je Superbee, is een SuperBEEST geworden. Prachtig geluid op dat filmpje.
Veel veilige kilometers ermee!

• Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan