Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schippersss

Forumguru
Jammer van de handels wijzen van des betreffende bedrijf, schijnbaar druk zat op hun manier. Z'n dreun/resonantie is aardig irritant.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Blackokkie2

Forumguru
Dat is wel heel erg, en als je er nou nog maar een schijntje voor betaald had, maar volgens mij was dat ook niet echt het geval.

• Leuk

Blackokkie2

Forumguru
Oké, duidelijk, ik denk dat ze door dit soort gepruts wel meer klanten zullen verliezen dan. En via hier geen nieuwe klanten krijgen.

• Leuk

EdK

Forumguru
Geen zin in om daar nog energie in te steken
Tsja en toch zou ik de uren en materiaal door TVS even appart houden voor omdraaien van de kats.
En celtemp toch hiervan op de hoogte stellen en als ze het schaamrood op de kaken hebben de rekening voor de extra kosten presenteren.
Is uiteindelijk voor hun ook goedkoper als TVS het nu omdraaid....

Nee heb je en ja kun je krijgen, kost niet veel energie en maakt het financieel misschien toch nog wat leuker voor je....

Cordoba

Forumguru
Morgen deel 2 en waarschijnlijk komt er ook nog een deel 3 omdat Celtemp de kats verkeerd om gemonteerd heeft, waardoor de lambda's naar beneden wijzen en deze vol lopen met condenswater :cry:

Dat soort foutjes overkwam me vroeger als kind ook wel eens als ik met m'n zeepkist of fiets bezig was: even op de kop om wat te monteren, zet je 'm weer op de wielen, blijkt het ondersteboven gemonteerd. :facepalm: Corné heb je het dak van de Superb ook bekeken, om te checken of ze 'm niet op zijn kop gelegd hebben om de uitlaat/kats te monteren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan