Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@bobbl, ik heb het giga druk momenteel, vandaar dat ik wat minder online ben momenteel en helaas heb ik ook nog geen tijd gehad om m'n bruine beestje op te halen
@bobbl, ik heb het giga druk momenteel, vandaar dat ik wat minder online ben momenteel en helaas heb ik ook nog geen tijd gehad om m'n bruine beestje op te halen
@bobbl voor zover ik weet wel ja, ik heb al foto's voorbij zien komen van het systeem dat het af was Nu nog even tijd zien te vinden om naar Varsseveld te treinen
De blinkende RVS dempers heb ik zwart laten spuiten, net zoals het achterste stuk 3" pijp vanaf de splitsing. De reden hiervan is dat het nu niet meer opvalt als je er achter rijd Zaterdag middag ga ik m'n waggie weer halen, heb een paar uurtjes vrij af gekregen van m'n vrouw @Fabi3
@Joske, door de dikkere diameter van de buizen tov OEM en het RVS én de blinkende RVS einddempers vallen deze erg op als je achter me zou rijden, dat vond ik geen optie. Vandaar dat ik ze met hittebestendige verf zwart heb laten spuiten. Nu is het minder opvallend
Ik zat me net af te vragen of er hittebestendige verf gebruikt was, maar zie die toevoeging nu in post #2225.
Maar om die hele uitlaat nu zwart te spuiten, voor die enkele keer als je met een bijna lege tank rijdt, en er controle achter je rijdt? Tenslotte is het zo, dat het opendraaien van de brandstofkraan in de Superb, een blinkend pijpenstelsel snel genoeg uit het zicht moet laten verdwijnen (en dan heb ik het niet eens over bagger en troep die snel genoeg de glans weghalen van dat rioolstelsel onder deze ride.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.