Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
Ik denk dat Corné bezig is met overuren, zowel om de laatste rekeningen te betalen, als om wat vrije uurtjes te hebben om de Superb weer op te halen.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
dankjewel voor de complimenten @RayDelft :thumbsup:

@bobbl, ik heb het giga druk momenteel, vandaar dat ik wat minder online ben momenteel :) en helaas heb ik ook nog geen tijd gehad om m'n bruine beestje op te halen :nono:

CDK

Forumguru
@bobbl voor zover ik weet wel ja, ik heb al foto's voorbij zien komen van het systeem dat het af was :jaja: Nu nog even tijd zien te vinden om naar Varsseveld te treinen :pieker:

Joske

Forumguru
Alweer netjes werk afgeleverd door TVS Corné :thumbsup:
de zwarte dempers snap ik niet helemaal, maar ik kan er mij wel "iets" bij voorstellen ;)

Veel plezier bij de afhaling van je beast :cool:

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Joske, door de dikkere diameter van de buizen tov OEM en het RVS én de blinkende RVS einddempers vallen deze erg op als je achter me zou rijden, dat vond ik geen optie. Vandaar dat ik ze met hittebestendige verf zwart heb laten spuiten. Nu is het minder opvallend :)

Cordoba

Forumguru
Ik zat me net af te vragen of er hittebestendige verf gebruikt was, maar zie die toevoeging nu in post #2225. :thumbsup:

Maar om die hele uitlaat nu zwart te spuiten, voor die enkele keer als je met een bijna lege tank rijdt, en er controle achter je rijdt? Tenslotte is het zo, dat het opendraaien van de brandstofkraan in de Superb, een blinkend pijpenstelsel snel genoeg uit het zicht moet laten verdwijnen (en dan heb ik het niet eens over bagger en troep die snel genoeg de glans weghalen van dat rioolstelsel onder deze ride.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan