Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
ik vermoed dat hij gewoon te veel brandstof ingespoten kreeg, aangezien hij nu na tuning zuiniger is

Cordoba

Forumguru
Dat zal wel kloppen, maar wat ik me afvraag: wáárom ie teveel brandstof inspuit, zit er een afwijking in jouw LMM (luchtmassameter) waardoor ie teveel brandstof inspoot, of is er een andere oorzaak.

CDK

Forumguru
LMM zal niet, want dan had die vervangen moeten worden en dat is niet gebeurd. Toch nog een raadsel dus wat niet opgelost is... ;)

Cordoba

Forumguru
Ik dacht meer aan kleine afwijking door wat vervuiling, of klein maatafwijking of iets dergelijks aan de LMM, waardoor ie een aantal % verkeerd meet. Dan hoef je niets te vervangen, maar kun je de meetwaarde die de LMM geeft corrigeren. Ik sluit niet uit, dat die correctie uiteindelijk heeft plaatsgevonden via de tuning.

• Leuk
Waarderingen: CDK

ertromp

Forumguru
Je maakt me wel nieuwsgierig Corne:
Wat houdt deze in:
1NL = Covers for alloy wheels
heb je hoezen gekregen bij aflevering voor je velgen of zo?

Joske

Forumguru
ik dacht dat "covers for alloy wheels": de plastic kapjes zijn die op je bouten zitten in de lichtmetalen velgen, om reactie tussen beide metalen te verhinderen. (lees corrosie)

Cordoba

Forumguru
Je maakt me wel nieuwsgierig Corne:
Wat houdt deze in:
1NL = Covers for alloy wheels
heb je hoezen gekregen bij aflevering voor je velgen of zo?

Niet goed gelezen, bij nader inzien(beter lezen) zullen dat de naafkapjes zijn, dopjes over de wielbouten hebben volgens mij een aparte omschrijving.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan