Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
Spoiler zit erook op zie ik.

Booskijkers ook gemonteerd zoals ik had voorgesteld -stukje chroom niet meegespoten.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Der Einser

Forumguru
Dat is ook wat ik wilde zeggen.
Vind de dakspoiler super, staat erg mooi.
De booskijkers twijfel ik nog even over.
Sowieso moet je de chroom koplampsproeiers meespuiten!
Waarom niet meteen aan Michiel meegegeven?
Hij heeft de mijne ook direct gedaan, staat top!

• Leuk

Pendragon

Donateur
Ziet er echt vet uit! Roof spoiler vind ik niet echt heel mooi, maar krijg het gevoel dat jij er ook niet zeker van bent. Morgen maar even in het echt kijken.

• Leuk

Cordoba

Forumguru
Eerlijk gezegd, vind ik het bij de auto van Corné wel iets aparts geven, die chromen koplampsproeiers tussen de donkerbruine lak. Ik denk als je de koplampsproeiers ook meespuit, dat het effect van de booskijkers deels wegvalt (ik bedoel dat de booskijkers niet meer opvallen als afwijkend)

VWim

Forumguru
Het wordt wel een beetje een Johnny-bak zo :bloos:

Booskijkers en vooral de dakspoiler vind ik niet echt passen bij de rest van de auto.

Kleine edit; booskijkers vind ik nog wel gaan, de dakspoiler mag er van mij weer vanaf.

Maar goed zoveel mensen zoveel wensen.

• Leuk

VWim

Forumguru
Ik zie wel overeenkomsten :jaja:
Portret-Huub-Stapel-Flodder-2.jpg

MennoW

Forumguru
Als je die koplamp strips laat zitten "moet" je echt de koplampsproeiers mee spuiten.
Kale kontje +1 alleen nog een blanco kentekenplaathouder.
Roofspoiler, ja een spoiler idd.

• Leuk

Joske

Forumguru
Achterklep clean = mooi (goed dat je SuperB niet laten staan hebt ;) )
Booskijkers = mooi
Spoiler = ... nouja, niet mijn ding ;) // het wordt zo wat druk op de achterkant icm de kleine spoiler op achterklep zelf

Maarreuh, mooi gepoetst hoor! :D

CDK

Forumguru
Vandaag een nieuw setje zomervelgen gekocht bij @Der Einser (19" ET56 8.5J)na de zomer komen ze er onder, zijn dezelfde als mijn huidige wielen maar dan in bling bling uitvoering (hoogglans verdicht) en ga ik om mijn huidige wielen maar winterbanden laten leggen, misschien dat mijn 18" Skoda Sirius velgen eventueel met winterbanden de verkoop in gaan.
paqa7yhy.jpg
enehu2uz.jpg
esage9ag.jpg
4a5ypy9a.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan